Citat:
Ursprungligen postat av
Denosynlige
Jag bernyan? Bitch please läs mina tidigare inlägg så får du mer klarhet i var jag står.
Som jag skrev så hade jag tid att döda. Irrelevant? Ja förmodligen, vem bryr sig? Spelar ingen roll. Såg någonstans att någon undrade, glömde bort vars bara.
Efter typ 15 (eller hur många inlägg jag nu gjort i denna tråd) vettiga inlägg och jag postar ETT strunt inlägg och jag får skit för det? Lugna nu ner er. Gå vidare och skriv ett vettigare inlägg än vad jag gjorde istället för att whina om det
Var är de vettiga inläggen? Länka gärna. Jag hittar dem inte nämligen.
Nä men jaha. Du är alltså
inte ett fan av Berny, ändå ägnar du din tid som blivit över åt att gräva bland gamla bilder i hopp om att få en skymt av hennes utväxt? Om du
hade varit ett fan hade man väl nästan kunnat ha förståelse för det (bara nästan), men då du
inte är det?
Jag håller med den som skrev om att det borde finnas en tråd om den här tråden.
Vad hände förresten med "Allt jag skriver i den här tråden är konstruktiv kritik och jag skulle aldrig kommentera Bernys utseende." På vilket sätt är det konstruktiv kritik att säga att någon har råttfärgat hår? Vad är det du försöker hjälpa till med när du skriver så? Tror du att det ska hjälpa mot hennes missbruk, ekonomiska situation, psykiska lidande eller vad? Hjälp mig förstå?