2014-03-11, 01:06
Medlem
Lämnar Matuidi månntro? Och Rabiot säljs eller lånas ut?

För annars har de Verratti, Motta, Matuidi, Cabaye, Pogba och Rabiot. 1-2 spelare för mycket på innermittfältet.

Frågan är hur PSG gör offsensivt. Vill Cavani spela kant ett år till? Om inte, så säljs han eller Zlatan?Zlatan har lett PSG i 2 år och har säkert 2 lika bra år till. Cavani är dock 6 år yngre.

Vad händer med Lavezzi och Lucas? De är bra men inte tillräckligt bra hittills. Griezmann kommer och det blir 5 forwards. Spelar man 4-3-3 kanske det kan gå om man roterar mycket.
2014-03-11, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Lämnar Matuidi månntro? Och Rabiot säljs eller lånas ut?

Har inte Matuidi precis kritat på ett nytt kontrakt för PSG?
2014-03-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meinl

Jo har också för mig det. Dessutom så har han ju varit riktigt bra den här säsongen.
2014-03-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meinl

Jo, det har du rätt i förresten!

Men även om jag gillar Matuidi så borde PSG kunna byta upp sig. Han är lite för mycket träben. Dock är han viktig defensivt för PSG.
2014-03-11, 17:46
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Jo, det har du rätt i förresten!

Men även om jag gillar Matuidi så borde PSG kunna byta upp sig. Han är lite för mycket träben. Dock är han viktig defensivt för PSG.
Plus att han är fransmann. Tror chansen att han sticker är väldigt liten.
2014-03-11, 18:41
Avslutad
Matuidi skrev på nytt kontrakt för drygt två veckor sedan. Det sträcker sig till 2018. Osannolikt att han skulle lämna redan i sommar.
2014-03-11, 22:52
Medlem
http://unitedsverige.se/united-i-samtal-om-carvalho/#.Ux-FJ_me8rY

Någon som har bra koll på denna kille?

United har scoutat honom 13 gånger den här säsongen, vilket tyder på att man är ganska intresserade.
2014-03-16, 00:11
Medlem
snillet_1s avatar
Påstås att AVB skall ta över Zenith, som ju nyss gjorde sig av med Spalletti:

Citat:
Reports in the Russian media on Friday suggested that the former Chelsea and Tottenham coach was set to sign a three-and-a-half-year deal to take over at the Petrovsky on Monday and Jesus, Villas-Boas' rival from the 36-year-old's glorious year in charge of Porto, confirmed the story.

Speaking at a news conference on Saturday, ahead of the Portuguese league leaders' trip to Nacional on Sunday, Jesus said Villas-Boas had confirmed to him in a telephone call on Friday that he would resume his managerial career in Russia.

http://espnfc.com/news/story/_/id/1751613/benfica-jorge-jesus-andre-villas-boas-become-zenit-st-petersburg-manager?cc=5739

Välbetalt och allt det där men jag hade trott att han skulle ta något säkrare i södra Europa. Hade det inte funnits intressanta alternativ i Spanien eller Italien så småningom? Utöver det verkar han inte riktigt heller komma överens med sina spelartrupper så att ta över ett gäng legoknektar+ryssar känns knappast som en given succé.

Från Roma-håll ryktas det om att Liverpool skall vilja plocka in Ljajic till sommaren. En axelryckning blir min reaktion. Är verkligen anfallare prio ett för Liverpool? Förvisso är den där Aspas urkass men...

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/39671
2014-03-17, 09:30
Medlem
lillmatss avatar
Girouds fru har ställt ett krav på att han ska lämna England till sommaren och han ska ha godkänt det, bara hoppas det stämmer!!
2014-03-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillmats
Girouds fru har ställt ett krav på att han ska lämna England till sommaren och han ska ha godkänt det, bara hoppas det stämmer!!

Så du vill att Arsenals klart bästa målskytt ska lämna laget?
2014-03-17, 12:31
Medlem
lillmatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Så du vill att Arsenals klart bästa målskytt ska lämna laget?

Ja, om de hittar en bättre ersättare så gör det mig inte ett dugg. Han tillför mycket i spelet men han bränner för många klara lägen om vi ska kunna utmana på allvar, sen tycker jag han är så jävla gnällig hela tiden.
2014-03-17, 21:36
Medlem
Heureuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillmats
Ja, om de hittar en bättre ersättare så gör det mig inte ett dugg. Han tillför mycket i spelet men han bränner för många klara lägen om vi ska kunna utmana på allvar, sen tycker jag han är så jävla gnällig hela tiden.

Tänk om vi inte får tag på någon då? Då står vi där med.. Sanogo och Park...och så bli det ett desperat köp, Kanske El mandér? Han har ju faktiskt landslagserfarenhet.. Nej inte sälja Ollie innan vi värvat två nya imo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in