Citat:
Ursprungligen postat av
boboslacke
Sluta tramsa som om vi var 12år gamla. Allt finns i i den tekniska sammanställningen. Hävdar du något annat så åligger det dig att bevisa det inte motsatsen. Den där argumentationstekniken känner vi igen allt för väl! Men ok vi vet var vi har dig och ignorefunktionen är aktiverad och vi vet var du hör hemma i debbatten!
hmm, tydligen känsligt med kulorna... wonder why...
Jag släpper det för tillfället men hävdar att resonemanget är vattentätt och jag HAR läst all bevisning.
Intressant att MOP verkar vara lättare att nysta upp från detta håll.
Dessutom en metalldetektor av detta slag ställs in på typ av metall, maxdjup, och detektorvinkel, att inte veta det tyder i min bok på stor okunskap, och kommentaren ovan blir absurd.
En sista kommentar: läs om konfidensintervallen i isotopanalysen så ser man att denna test inte kan ge mycket info, having said that: sätter mina 2p på att det var samma batch och att den kom från CGÖ
undanbermig att kommentera vem som uppträder som 12-åring, (och skönt att det finns ignore, i detta fall spelar det mindre roll vem som använder den... ber om ursäkt till oss andra för att matat trollet... förlite pulver idag?, därav trubbigheten?)