Citat:
Ursprungligen postat av
Summerbird
Det skulle vara om det hänt något personligt, en personlig kris. Familjen flyttade ut dagen innan. En person som har en tjöja med trycket "Demokratin är död" kanske kan tänkas agera egensinnigt också. Shah ser rätt "lurig" ut på bilderna iaf.

Men det vore bättre för passagerarna om det handlar om en planerad handling och inte något piloten fick för sig efter rättegångens utfall.
Lägligt att hans personliga dator fanns med på planet.
Sist men inte minst, tar själv min lap-top ofta med på resor, utan att jag driver med terrorism. Antar att ni själv kan vara online, utan att vara en 9/11 ?
Sedan så, personligt.. : som jag ser det, den enda personliga kris vore om jag hade fått en dödsdom av en läkare. Så att jag kan fixa en bra "änkepension", men med mitt klara sinne.., borde ju klara av att tänka att detta kommer att "chekas" i efterhand..
Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Hur skulle andra än piloterna ha tagit över planet, när det ju ej kom någon som helst mayday. Varken från pilot, annan personal i cockpit, övrig personal, eller passagerare. NÅGON skulle ju ha reagerat och ringt någon eller kontaktat någon på annat sätt.
Men så var det ju inte. Allt gick tyst och fint till.
En mycket bra fråga, en jag inte kan ge svar på.
Men.., ett troligt alternativ enligt mig är : Ett par terrorister i första klass väntade
mycket nära vid cockpit-dörren. Efter att terroristernas "överaskningsanfall" gick som beräknat.., (
sedan en paus) revolterade piloterna..
Som läget är just nu, vet vi
inget. Vi kan bara tänka efter..