Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Så jag föreslår att du ägnar dig åt att försöka tolka den information som kommer fram istället för ditt självupptagna dravel om din egen contra andras logiska förmåga
Och medan ni var inne på totalhaveri och crash och annat idiotiskt, där det var otänkbart att piloten ens var inblandad. Så skrev jag följande, för hela 6 dagar sedan:
"Kanske skulle ändrat "kraschat" till "försvunnit" i trådrubriken? Ingen vet någonting. Den skulle lika gärna kunna vara kapad och "stulen", därmed flugen någonstans."
Istället för att vara en "dålig förlorare" och gå runt och må dåligt för att någon haft mer rätt än dig, så behöver du inte kasta skit på den som haft mer rätt än dig.
Det jag misstänkte, baserat på det fakta som fanns då, för 6 dagar sedan. Det är idag allmänt kännt att det är så det förmodligen gått till. Det är alltså den bästa bild vi kan få av händelsen idag.
Hade jag TUR? Tur skulle det ha varit om jag HELT VILT gissade. Mina teorier var redan då baserade på fakta vi kände till för tillfället. Sen var det, åtminstone enligt mig själv, extremt lätt att räkna ut vad som var mest sannolikt.
Tydligen har vissa svårigheter att få samma "siffror att gå ihop".