2014-03-15, 18:43
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Drömde inatt om en alternativ wot-server som hade bilar också :S

Haha! Vem vet kanske WG får för sig att implementera ett svenskt träd och Stridsvagn fm31 finns med, den har ju hjul.

Edit -

Hmm, tror jag blev chatbannad efter lite för mycket väl valda ord om mina medspelare och våra kära grannar i öst.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-15 kl. 19:10.
Citera
2014-03-15, 19:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Haha! Vem vet kanske WG får för sig att implementera ett svenskt träd och Stridsvagn fm31 finns med, den har ju hjul.
LITE roligare bil drömde jag om
https://www.youtube.com/watch?v=yqrftlCAic0

Men de skulle göra kartorna mer levande, båtar som driver, kossor man kan göra över så vagnen blir snyggt rödprickig...
Citera
2014-03-15, 19:13
Medlem
återigen ett exempel på vilket mongoloidspel wot har blivit efter dom senaste patcherna. Cirklade en KV1-s i min M4 Sherman, och försökte penna honom med min 75mm kanon med 128mm pen. inte ett jävla skott trängde igenom honom. naturligtvis stod alla polacker och tittade på och ingen hjälp trots 4 tanks nära mig. KV1-s slog ut mig och mitt förakt för dessa siemkas vet inga gränser just nu.
Senast redigerad av Dart380 2014-03-15 kl. 19:15.
Citera
2014-03-15, 19:15
Medlem
Citat:
Tycker gott de kunde skapa en ny server där alla under 20 är bannlysta och allt jidder på alla andra språk utom engelska medför en permaban och ett stängt konto.

Jag håller med dig.
Citera
2014-03-15, 19:23
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
LITE roligare bil drömde jag om
https://www.youtube.com/watch?v=yqrftlCAic0

Men de skulle göra kartorna mer levande, båtar som driver, kossor man kan göra över så vagnen blir snyggt rödprickig...

Hehehe

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
återigen ett exempel på vilket mongoloidspel wot har blivit efter dom senaste patcherna. Cirklade en KV1-s och försökte penna honom med min 75mm kanon med 128mm pen. inte ett jävla skott trängde igenom honom. naturligtvis stod alla polacker och tittade på och ingen hjälp trots 4 tanks nära mig. KV1-s slog ut mig och mitt förakt för dessa siemkas vet inga gränser just nu.

Ryssarna har ju alltid haft trollarmor, rikoschetterade (trodde inte ens det ordet fanns) för en stund sen 3 stycken skott i fronten på en SU-152 med premiumammo från 20 meters avstånd med min T25/2, helt sinnessjukt och borde fan inte ens gå att göra. Ca 45% wr och människor som klassats som utvecklingsstörda om de hade blivit diagnostiserade till lagkamrater gör verkligen susen för humöret. Öppnade en öl och kör med min Valentine istället, ser max t4 och kan rulla runt i sakta mak och skjuta alla siemas jag vill.
Senast redigerad av Bearforceone 2014-03-15 kl. 19:34.
Citera
2014-03-15, 22:32
Medlem
jag kör en twitch ikväll oxå

mot Odem Mortis... crazy-set up

http://www.twitch.tv/plastdunk
Citera
2014-03-15, 22:39
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk

Du får ju chatta tillbaks med din viewer!

eran klanledare lät arg
Senast redigerad av Salorm 2014-03-15 kl. 22:47.
Citera
2014-03-16, 01:42
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjack i näsan!!
vilken maskin är värd pengarna då?
Jag tycker E-100 är klart kul faktiskt. Som alla andra vagnar har den sin speciella spelstil men gillar man att vara chef på spelplanen, (dock chef med rätt risig mobilitet), så är det där absolut en tank för er.

Skulle däremot inte rekommendera den som första Tier X att införskaffa. Då är E5 eller IS-7 betydligt mer roliga och användbara (om ni t.ex. vill köra TC eller CW). Annars är autoloaders ruskigt skoj (AMX50B och T57 Heavy). Också de kräver sin chaufför, men gillar ni spelstilen är de grymma att köra.

Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk

Synd. Hade velat se. Säg till i bättre tid nästa gång!
Citera
2014-03-16, 02:35
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Jag tycker E-100 är klart kul faktiskt. Som alla andra vagnar har den sin speciella spelstil men gillar man att vara chef på spelplanen, (dock chef med rätt risig mobilitet), så är det där absolut en tank för er.

Skulle däremot inte rekommendera den som första Tier X att införskaffa. Då är E5 eller IS-7 betydligt mer roliga och användbara (om ni t.ex. vill köra TC eller CW). Annars är autoloaders ruskigt skoj (AMX50B och T57 Heavy). Också de kräver sin chaufför, men gillar ni spelstilen är de grymma att köra.

Synd. Hade velat se. Säg till i bättre tid nästa gång!

Vet inte hur E-100 är att köra men när man möter den är den ibland förvånansvärt hård. Mötte en med min IS-7a tidigare idag och studsade det mesta jag fick iväg mot den, inklusive ett guldskott rakt i lower front plate :/. Verkar helt klart vara en rolig tank att köra, den kan ju dessutom dela ut rätt rejält med skada också...

Autoloaders har jag personligen inte riktigt blivit kompis med, brukar alltid hamna i sämsta tänkbara position med tomt magasin.
Citera
2014-03-16, 04:23
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura

Funderar på batchat som första tier X, är den nåt att ha?

Nä skämt åsido, tier X är för jävla slött, segt, campande och td:s som gör 1k skada så fort man försöker röra på sig, för att inte nämna alla jävla äckliga OP autoloaders... Skittrist med andra ord och de borde BARA möta andra tier X samt tier 9, om ens det. Totalt jävla värdelöst att hamna i en tier X match med sin tier 8... Skillnaden mellan tier 8 och 10, är som att köra runt med en kv1 i en tier 2 match.
Citera
2014-03-16, 09:08
Medlem
Citat:
Funderar på batchat som första tier X, är den nåt att ha?

Roligast i hela spelet, World of Tanks på crack.
Citera
2014-03-16, 09:09
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Då hade jag rätt fyfan va tidsödande sånt är, försökte fixa alla hoppen i san andreas, tror aldrig jag lyckades för vissa hopp registrerades aldrig

En annan har periodvis suttit med över 15 linjer samtidigt men slutar vid tier8/9 så har börjat köpa tillbaka vissa vagnar, bl.a hetzer och kv2 med derp är så djävla härliga att spela

Kv linjen, Kv-4 är slö men har trolligt pansar, st-i är ökänd för att studsa.
Gillar du snabba vagnar kan awfull panther passa, rätt kul att köra och snabb trots sina 40ton och det är en så DJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA härlig känsla att möta en elc amx som ska ramma en front mot front men när jag kör in i honom så studsar elc'n nästan över mig för det är sån extrem viktskillnad

Drömde inatt om en alternativ wot-server som hade bilar också :S

Sen ser det lite snyggt ut med att alla vagnar man kört har elitstatus, skönt att vara lite nördig ibland

Ska kolla upp nämnda vagnar, har funderat på att börja på linjen där hamnar på T95 till slut, visst det ser ut som man campar fast man har full gas, men den är så jäkla härligt robust, det är ju ingen vagn man bara rycker på axlarna åt när man möter den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in