2014-03-14, 15:40
Medlem
Har TV3 en play tjänst så man kan se programmet?
Citera
2014-03-14, 17:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonkröök
Det var inget de hade planerat, utan mer ett "olycksfall i arbetet"...

Ja men hur fan kan man välja att behålla ungen? Är de extrema abortmotståndare, så visst. Men annrs, stackars unge.
Citera
2014-03-14, 19:01
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Har TV3 en play tjänst så man kan se programmet?
Hahahaha
http://www.tv3play.se/
Citera
2014-03-14, 19:22
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja men hur fan kan man välja att behålla ungen? Är de extrema abortmotståndare, så visst. Men annrs, stackars unge.

Hon har kanske redan gjort ett gäng aborter och vågade sig inte på en till.
Citera
2014-03-14, 22:17
Medlem
LondonGrads avatar
Fyfan man måste ju ändå lida med grabben. 19 år gammal med en gravid flickvän, sliter på beijers brädgård för pisslön, bor i en koja som han inte ens vet var den ligger och till råga på allt har han lyxfällan på otrevligt besök som säger att han ska spara 2000kr av den redan obefintliga inkomsten till en buffert.

Det är ju givetvis 100% självförvållat men man ska fan inte behöva tänka på sådana saker i hans ålder.
Citera
2014-03-14, 22:35
Medlem
14 lök på bilar. Sanslöst. Varför inte köpa skattebefriade bilar istället för skrotiga 90-talsbilar om man vill meka?
Citera
2014-03-14, 22:48
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Förakt till mänskligheten, det är vad jag får ut av detta program.
Citera
2014-03-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Människor som jämför att lämna bort sina hundar med att lämna bort sina barn bör förbjudas att skaffa barn. Människor med underskott i ekonomin som lägger 2500 på husdjur varje månad trots att en bebis kommer om tre månader bör få byxorna neddragna och pryglas offentligt.
¨
....och människor som du som tycker det är att skitsak att lämna bort sina hundar...och inte fattar traumat i något sådant...ska inte skaffa sig barn heller...pga empatistördhet. Är det något dom ska göra så är det sluta röka, snusa, käka skitmat och sköta sin ekonomi...då har dom råd med både hundar och barn.
Citera
2014-03-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
¨
....och människor som du som tycker det är att skitsak att lämna bort sina hundar...och inte fattar traumat i något sådant...ska inte skaffa sig barn heller...pga empatistördhet. Är det något dom ska göra så är det sluta röka, snusa, käka skitmat och sköta sin ekonomi...då har dom råd med både hundar och barn.

Så om du får välja mellan att lämna bort ditt barn och att lämna bort din hund är det inte självklart att det är hunden som ryker? Jag tycker det är mycket viktigt att dra en tydlig linje här. Djur är inte människor. Därmed inte sagt att man inte kan känna starkt för sina djur. Här handlade valet dock om att ge sitt barn goda förutsättningar att växa upp alternativt behålla hunden och ge sitt barn mindre goda förutsättningar att växa upp.
Citera
2014-03-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Så om du får välja mellan att lämna bort ditt barn och att lämna bort din hund är det inte självklart att det är hunden som ryker? Jag tycker det är mycket viktigt att dra en tydlig linje här. Djur är inte människor. Därmed inte sagt att man inte kan känna starkt för sina djur. Här handlade valet dock om att ge sitt barn goda förutsättningar att växa upp alternativt behålla hunden och ge sitt barn mindre goda förutsättningar att växa upp.

Äh..inte behöver dom välja heller...det handlar för dom bara om att sluta köpa skräp och istället satsa på sin familj, där både barnet, hundarna och katten får plats. Jag såg inget behov av omplacering av hundarna, som verkade ha det bra där dom var. Ingen av dom verkade vara psykopatiskt lagda. Dom är så unga att dom säkert kan lära sig sköta sin ekonomi i fortsättningen. Jag önskar dom lycka till!
Citera
2014-03-15, 18:58
Medlem
Detta var för mig det mest frustrerande avsnittet hittills! Vad är detta för idioter, ungar som dessutom ska skaffa unge utan att ha ekonomi för det.
De väljer att inte betala hyran när de ska, istället prioriterar dom att äta skräp, röka/snusa och mecka med skitbilar. Bra prioriteringar
Citera
2014-03-15, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Äh..inte behöver dom välja heller...det handlar för dom bara om att sluta köpa skräp och istället satsa på sin familj, där både barnet, hundarna och katten får plats. Jag såg inget behov av omplacering av hundarna, som verkade ha det bra där dom var. Ingen av dom verkade vara psykopatiskt lagda. Dom är så unga att dom säkert kan lära sig sköta sin ekonomi i fortsättningen. Jag önskar dom lycka till!

Pojken visade upp aggressionsproblem, han kan inte hantera kritik och ta konsekvenser av deras egna handlanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in