2010-05-16, 13:14
Medlem
RetroPixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jag är rätt säker på att Åke har svårt att filtrera ut det väsentliga. Oavsett vem som pratar.

Haha! så sant så sant...
Citera
2010-05-17, 19:47
Medlem
Fy fan vad ja skämdes som jänke bils fantast när ja såg Åke

Någon som vet hur känt hans hårdrocks band är ?
Citera
2010-05-17, 21:06
Medlem
Plutuss avatar
Har missat alla avsnitt denna säsong. Är det något som är sevärt?
Citera
2010-05-18, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutus
Har missat alla avsnitt denna säsong. Är det något som är sevärt?

Som jag ser det så inget se värt alls
Citera
2010-05-18, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Har precis sett senaste avsnittet. Fy fan för den jättebebisen! Att hon kan ha hängt ihop med den loosern i 30 år är en gåta. Han är den värsta sortens människa jag kan tänka mig - parasit.

Har man FB-kuk så har man...
Citera
2010-05-18, 13:21
Medlem
Plutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollpunkten
Som jag ser det så inget se värt alls
OK, tack då vet jag.
Citera
2010-05-19, 21:53
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Sitter och kollar på tv3play och börjar nu bli lite irriterad när Fogelstrand(?) är ledare istället för Charlie och Mattias. Finns det någon lista där man ser vilka avsnitt där C&M är med?

Tack på förhand!
Citera
2010-05-19, 23:04
Medlem
burfogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Cookiepants
Sitter och kollar på tv3play och börjar nu bli lite irriterad när Fogelstrand(?) är ledare istället för Charlie och Mattias. Finns det någon lista där man ser vilka avsnitt där C&M är med?

Jag kan tipsa om en ny het söksida kallad Wikipedia, du borde kolla in den.

Citat:
De två programledarna tar över en familjs eller persons ekonomi och försöker reda upp problemen. Dessa var de fyra första säsongerna Mathias Andersson och Charlie Söderberg, men ersattes 2008 av Elisabeth Fogelström och Lasse Hellström. Då den sjunde säsongen sändes i september 2009 återvände Charlie och Mattias som programledare. Efter nuvarande säsongen (säsong 8) har Charlie Söderberg och Mathias Andersson meddelat att de slutar som programledare.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lyxf%C3%A4llan
Citera
2010-05-20, 04:21
Medlem
Jag blev så frustrerad när jag såg senaste avsnittet med den äckliga wannabe hårdrockarn.
Svinful frisyr - hoppades på att han skulle ha klippt sig när de kom tillbaka... men icke.
Biljäveln skulle de ha sålt bara för att de kunde å för att jävlas med fanskapet.
Frugan skulle ha lämnat honom - bara för att han skulle få det ännu jävligare.
Alla gitarrer skulle de ha knäckt som riktiga hårdrockers gör på scen, rakt av på knät.

Att höra helvetet säga flera gånger att han hellre väljer gitarrerna och biljäveln istället för familjen gör han värd till en enkelbiljett till Somalia.
Hur kan frugan acceptera ett sådant uttalande?
Ne du, tur att den jäveln bor så långt ifrån mig det kan gå.
Citera
2010-05-20, 10:37
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Jag kan tipsa om en ny het söksida kallad Wikipedia, du borde kolla in den.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lyxf%C3%A4llan

Eftersom att de är med i vissa avsnitt under säsong 5-6(?), så är det lite svårt att veta vilka det är, Därför jag frågade. Men tack för det heta tipset, kukhuvud.
Citera
2010-05-20, 12:34
Medlem
SweetAsss avatar
Kikade nyss på det senaste avsnittet och gud vad jag satt och var irriterad på den mannen! Han kändes så jäkla barnslig. Herregud, ca 50 år men beter sig som om han vore drygt 16 år . Väx upp och bli en man för 17 gubbar!! Jag hoppas att det håller i sig dock så att hon slipper fortsätta att vara den som betalar allt och gör allt.

Det jag inte kan fatta är att han inte sålt bilen och fått undan skulderna tidigare. Ja det är nog svårt att skiljas från sin älskade bil, men vad vill man hellre? Ha ett bra liv utan skulder eller en bil och en massa skulder? Jag väljer det första alternativet.
Citera
2010-05-20, 12:37
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlGustav
Jag blev så frustrerad när jag såg senaste avsnittet med den äckliga wannabe hårdrockarn.
Svinful frisyr - hoppades på att han skulle ha klippt sig när de kom tillbaka... men icke.
Biljäveln skulle de ha sålt bara för att de kunde å för att jävlas med fanskapet.
Frugan skulle ha lämnat honom - bara för att han skulle få det ännu jävligare.
Alla gitarrer skulle de ha knäckt som riktiga hårdrockers gör på scen, rakt av på knät.

Att höra helvetet säga flera gånger att han hellre väljer gitarrerna och biljäveln istället för familjen gör han värd till en enkelbiljett till Somalia.
Hur kan frugan acceptera ett sådant uttalande?
Ne du, tur att den jäveln bor så långt ifrån mig det kan gå.

Hahaha ja den där frisyren. Han skulle se så mycket bättre ut om han klippte sig, ja inte för att han var nåt att hänga i granen nu men iaf.

I övrig håller jag med dig i det du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in