2014-03-14, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
He he, kände du till Nässjökopplingen? De ljusare dagarna är att det där skalliga honmonstret nu en gång för alla sabbat möjligheterna att komma tillbaka till Sverige. Vilken loser.

Det gör inget att du är en anonym nolla utan vetskap om vad som komma skall. 2006 var ett tufft år vad gäller frihetsberövning. Det är en sak. Andra saken är att Dano kommer gå fri som ljuset. Det ska mycket till för att det ska bli annorlunda. Säg mig en personlig sak du har emot Dano? Mig veterligen har han aldrig ens en gång inte varit annat än korrekt emot folk som är korrekta emot honom. Han super inte, han knarkar inte och gör aldrig bort sig. Vad kan egentligen finnas som gör att du använder massa sådana ord om en kille du inte känner???? Nässjö, ja. Vadå då? Vad är det med Nässjö? Ingen koppling. Och inget du behöver bekymra dig om heller.
Citera
2014-03-14, 13:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Det gör inget att du är en anonym nolla utan vetskap om vad som komma skall. 2006 var ett tufft år vad gäller frihetsberövning. Det är en sak. Andra saken är att Dano kommer gå fri som ljuset. Det ska mycket till för att det ska bli annorlunda. Säg mig en personlig sak du har emot Dano? Mig veterligen har han aldrig ens en gång inte varit annat än korrekt emot folk som är korrekta emot honom. Han super inte, han knarkar inte och gör aldrig bort sig. Vad kan egentligen finnas som gör att du använder massa sådana ord om en kille du inte känner???? Nässjö, ja. Vadå då? Vad är det med Nässjö? Ingen koppling. Och inget du behöver bekymra dig om heller.
Någon som skulle kunna vara snäll och översätta detta för oss som läst svenska i skolan?
Citera
2014-03-14, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Legendenonline
Haha vilket solklart white trash beteende. Du svarar sådär eftersom du blev rövknullad med ord din jävla sopa. Han har rätt du har fel.
Men vad fan, här försöker man vara litet trevlig och ber om ett mindre förtydligande och då kommer du inlallande med nåt jävla inteinlägg

Alltså, Avanlancheking börjar gråta över att jag kallar hans favorittransa för flintskallig. Sedan säger han att det inte gör något att jag är en anonym nolla som inte vet vad som komma skall. Vad menas med det? Alla här är ju anonyma. Och vaddå komma skall, vad jag har sagt är att biljardbollen med bambiblicken inte kommer att kunna komma hem på ett bra tag.

Sedan säger han att 2006 var ett tufft år vad gäller frihetsberöving (sic!). Att du tycker att det är ordrövknulleri säger kanske mest om dig.

Deno kommer att gå fri som ljuset!? Är det nån jävla bergsturkspoesi Avalancheking försöker sprida?

Kille jag inte känner!? Jag har väl för fan ögon att se med. Han ser ju ut som en blandning av noseferatu och något obskyrt japansk snuttedjur.

"Nässjö, ja. Vadå då? Vad är det med Nässjö? Ingen koppling. Och inget du behöver bekymra dig om heller." Språkekvilibristen Avalancheking slår knut på sig själv i denna dräpande, orala våldtäkt. AJ! Vad är det jag inte ska bekymra mig om. Att snuten lyckades hitta OG-kopplingen igen. Har pajasgänget lyckats med en enda grej som inte polisen nystat upp? Jävligt tveksamt.
Citera
2014-03-14, 14:51
Medlem
sanctissimuss avatar
GÖTEBORGS TINGSRÄTT - B 7037-13

källa

dagbok
ansökan om stämning
Citera
2014-03-14, 19:20
Medlem
länk
Citat:
Carl-Henrik Andersson har tidigare begärt ut intervjuer med Acar från TV4 och SVT gjorda 2009 och 2010. Då har han fått nej men på torsdagen beslutade Göteborgs tingsrätt att han ska få tillgång till dem.

- Delar av intervjuerna kommer att presenteras på rättegången.

Kan Denho Acar komma att misstänkas för inblandning i mordet i Bergsjön?

- Den frågan är för tidigt väckt, säger Carl-Henrik Andersson.
Citera
2014-03-14, 19:47
Bannlyst
Citat:
Men vad fan, här försöker man vara litet trevlig och ber om ett mindre förtydligande och då kommer du inlallande med nåt jävla inteinlägg

Vad ska han svara då?
Han vet ju att han agerar i blindo och då blir de så fel för han stackaren.

Citat:
Alltså, Avanlancheking börjar gråta över att jag kallar hans favorittransa för flintskallig. Sedan säger han att det inte gör något att jag är en anonym nolla som inte vet vad som komma skall. Vad menas med det? Alla här är ju anonyma

Men låter ju lite coolt att han minsann inte är anonym

Citat:
Och vaddå komma skall, vad jag har sagt är att biljardbollen med bambiblicken inte kommer att kunna komma hem på ett bra tag.

Det är väl alla skattebetalare som är svenskamedborgare glada för.

Citat:
Sedan säger han att 2006 var ett tufft år vad gäller frihetsberöving (sic!). Att du tycker att det är ordrövknulleri säger kanske mest om dig

Det verkar vara fler som lagt märke till detta rövknullande som pojkarna gapar om hela tiden

Citat:
Deno kommer att gå fri som ljuset!? Är det nån jävla bergsturkspoesi Avalancheking försöker sprida? .

En av de få vilsna själar som förmodligen aldrig träffat Deno men skickat beundrarbrev till han från P12:an.

Citat:
Språkekvilibristen Avalancheking slår knut på sig själv i denna dräpande, orala våldtäkt. AJ! Vad är det jag inte ska bekymra mig om. Att snuten lyckades hitta OG-kopplingen igen. Har pajasgänget lyckats med en enda grej som inte polisen nystat upp? Jävligt tveksamt.

Borde han inte hetta Avalanche Queer så som han fullkomligt sprider beundran av denne förlorare som tog bort sin egen gadd med symbolen?
Citera
2014-03-14, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ivanovicalexander
hej jag heter alexander ivanovic och jag är president för O.G MC i sverige är det något ni vill mig så kan du kontakta mig på 0736932677 ring mig så träffas vi och tar det mellan 4 ögon ni sitter där bakom eran data och TROR att ni är skyddade visa att ni har lite stake och kontakta mig så träffas vi eller är ni för fega era små fjantar kom och ta för er. alexander ivanovic
Ja, hej du! Hur har du det? Är mjölken på häktet lagom kall? Se nu till att erkänna snabbt som fan. Du kommer nämligen inte att få någon kuk i röven förrän du hamnar på anstalt.
Citera
2014-03-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ja, hej du! Hur har du det? Är mjölken på häktet lagom kall? Se nu till att erkänna snabbt som fan. Du kommer nämligen inte att få någon kuk i röven förrän du hamnar på anstalt.

Äntligen lite riktig humor i den här tragiska tråden.
Citera
2014-03-15, 14:37
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BistroCorner
Tyst din bonde. Stäng käften innan en riktig Romano får tag i dig.
Du slickar ju stjärt på Romano som slickar stjärt på BMC:

Och nu blir de roligt. Deno säger ju själv att BMC är OG:s största fiende.
Jim Tindahn säger i sin tur att han inte vet vilka de är

Ska du då som dräng gå och supporta OG???
Din dumma fitta
Vad tycker du om Bruno Homdahl?
Hehe' du verkar helt efterbliven. Jag vet fotfarande inte vem bruno är har du svårt at få in det i ditt fläskhuve? och nej' jag slickar ingen som du gör, du kanske skulle kallas bruno för du är redigt brun runt mun
Citera
2014-03-15, 15:46
Medlem
Citat:
hitter inga poster av ivan i traden
fick du PM, hittade du pa postningen eller togs den snabbt bort?
Citera
2014-03-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
Tror han varit här inne och skrivit sitt nummer och bett folk ta kontakt med honom om dom har något problem..
Citera
2014-03-15, 16:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
Konstigt. För mig räcker det att klicka på pilen i mitt inlägg. Här är en länk. Han har tre inlägg totalt i tråden. (FB) Original Gangsters-tråden, allt om OG och Dano Acar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in