Citat:
Ursprungligen postat av
Legendenonline
Haha vilket solklart white trash beteende. Du svarar sådär eftersom du blev rövknullad med ord din jävla sopa.

Han har rätt du har fel.
Men vad fan, här försöker man vara litet trevlig och ber om ett mindre förtydligande och då kommer du inlallande med nåt jävla inteinlägg
Alltså, Avanlancheking börjar gråta över att jag kallar hans favorittransa för flintskallig. Sedan säger han att det inte gör något att jag är en anonym nolla som inte vet vad som komma skall. Vad menas med det? Alla här är ju anonyma. Och vaddå komma skall, vad jag har sagt är att biljardbollen med bambiblicken inte kommer att kunna komma hem på ett bra tag.
Sedan säger han att 2006 var ett tufft år vad gäller frihetsberöving (sic!). Att du tycker att det är ordrövknulleri säger kanske mest om dig.
Deno kommer att gå fri som ljuset!? Är det nån jävla bergsturkspoesi Avalancheking försöker sprida?
Kille jag inte känner!? Jag har väl för fan ögon att se med. Han ser ju ut som en blandning av noseferatu och något obskyrt japansk snuttedjur.
"Nässjö, ja. Vadå då? Vad är det med Nässjö? Ingen koppling. Och inget du behöver bekymra dig om heller." Språkekvilibristen Avalancheking slår knut på sig själv i denna dräpande, orala våldtäkt. AJ! Vad är det jag inte ska bekymra mig om. Att snuten lyckades hitta OG-kopplingen igen.

Har pajasgänget lyckats med en enda grej som inte polisen nystat upp? Jävligt tveksamt.