2012-01-08, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysanpysan
Jaha sen när är man psykopat för att man kört bil utan kort. Och varför skulle han inte ha kort?
Han är psykopat bara, det bara är så. Låt det vara. I somras hade han kort vet jag, han hade t.om kortkort ett tag hörde jag. Han är grym.
Citera
2012-01-08, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Han är psykopat bara, det bara är så. Låt det vara. I somras hade han kort vet jag, han hade t.om kortkort ett tag hörde jag. Han är grym.

Vad får dig att påstå det? Han kanske är kriminell men psykopat tror jag inte. Han är gullig mot tjejer har jag hört av dom som känner honom.
Citera
2012-01-08, 22:48
Medlem
den.dryges avatar
Nä men, nu har han stigit i graderna, han är Sverige president för OGMC
Citera
2012-01-08, 22:51
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Nä men, nu har han stigit i graderna, han är Sverige president för OGMC

Men du han krockade hela tiden med bilar dvs 4 hjul, hur fan ska han kunna köra MC som bara har 2 hjul.....stödhjul kanske??
Citera
2012-01-08, 22:52
Medlem
McLembits avatar
Hahahaha från facebook...Alexander Ivanovic O.G 4-Evert och Jenny 4 ever
den 28 september 2011 kl. 13:32 · 1

Är det bara jag som tror att Evert inte är intresserad av OG?
Citera
2012-01-08, 22:56
Medlem
hej jag heter alexander ivanovic och jag är president för O.G MC i sverige är det något ni vill mig så kan du kontakta mig på 0736932677 ring mig så träffas vi och tar det mellan 4 ögon ni sitter där bakom eran data och TROR att ni är skyddade visa att ni har lite stake och kontakta mig så träffas vi eller är ni för fega era små fjantar kom och ta för er. alexander ivanovic
Citera
2012-01-08, 23:03
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Men du han krockade hela tiden med bilar dvs 4 hjul, hur fan ska han kunna köra MC som bara har 2 hjul.....stödhjul kanske??

Kommer köra en trike hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av McLembit
Hahahaha från facebook...Alexander Ivanovic O.G 4-Evert och Jenny 4 ever
den 28 september 2011 kl. 13:32 · 1

Är det bara jag som tror att Evert inte är intresserad av OG?

Citat:
Ursprungligen postat av ivanovicalexander
hej jag heter alexander ivanovic och jag är president för O.G MC i sverige är det något ni vill mig så kan du kontakta mig på 0736932677 ring mig så träffas vi och tar det mellan 4 ögon ni sitter där bakom eran data och TROR att ni är skyddade visa att ni har lite stake och kontakta mig så träffas vi eller är ni för fega era små fjantar kom och ta för er. alexander ivanovic

Nä, roligare att förklara hur mesig du är här istället.
Förklara nu för oss. Du är President för OGMC, dvs original gangsters Motorcycle club. Vad kör du för båge, berätta lite om den

Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Jag kan säga en annan grej, ni som fortsätter jiddra kommer få Dano på er! Likadant som han rövknullade leif jenney här på FB. Han var ju tvungen allafall punga ut 150k bättre det än 500k

Men jo, bevisa nu detta annars e du enbart en mytoman
Citera
2012-01-08, 23:05
Medlem
Citat:
kom då din fitta kom ring mig så möter jag upp dig ring mig nu och bestäm möttes plats ring NU
Nämen vänta lite här nu va. Har du Comviq? För då pratar vi gratis.

Förresten är det du i Malmö som gått på smacket? Tjena bror, fan det var längesen. Allt väl?
Citera
2012-01-08, 23:07
Medlem
McLembits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysanpysan
Tråkigt att den här tråden spårade ut alldeles. Det var verkligen inte min tanke.
Jag är ärligt bara nyfiken på den nye ledaren för 15.7 och tycker han verkar både cool och en bra ledare. Han kommer att lyckas i sitt ledarskap. Trist att det finns så många fega typer som bara vill ösa skit här. Jag gillar mannen och tycker faktiskt han är sexig ;-)

På vilket vis verkar han vara vara en bra ledare? En bra ledare brukar ju kunna formulera sig åtminstone någorlunda...
Citera
2012-01-08, 23:10
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Jag känner inte dig men ändå älskar jag dig. Du vet hur man ska sprida rätt energi och gangsta är viktigt som fan. Det finns inget viktigare. Alex, du måste förstå, kan Jonas förstå, så kan du. Du är en thug chicken mc nugg, men du är ändå Denhos efterträdare. Det är mäktigt.

Vad finns det mer att göra än att se söt ut och bara ge kärlek?

Alex, du vet när du började med 15.7 - Blev du lycklig för att du kom så långt? Liksom tänkte du aldrig - "Fan, vad gör jag här egentligen? Jag kunde ha gjort restaurang i Balkan och gjort Burek. Tjänat mssor med pengar av bara det"

Eller... känner du dig inte tvungen att lyda Dano? Du kan säkert bli en mafaka en dag men snälla... kör ENSKILT inte med någon.
Citera
2012-01-08, 23:12
Medlem
det va som jag trodde ni är bara ett par fega små fjantar hahaha som inte har ett liv skriv vad ni vill en dag så kommer jag att få en av er och jag blir nöjd med en av er skriv vad ni vill era fega små kräk hahaha vilka ynkliga människor ni är ni får mig att skratta så jag får ont i magen fjantar hahaha
Citera
2012-01-08, 23:15
Medlem
Goldaman.s avatar
Citat:
det va som jag trodde ni är bara ett par fega små fjantar hahaha som inte har ett liv skriv vad ni vill en dag så kommer jag att få en av er och jag blir nöjd med en av er skriv vad ni vill era fega små kräk hahaha vilka ynkliga människor ni är ni får mig att skratta så jag får ont i magen fjantar hahaha

Du, din fan. Jag är den ende här som är fett snäll och rak på sak. Du ska inte hata mig, jag backar upp dig mot vem som helst här på FB... på att käka kebab ja!

Men, i och med att du är en "Made Man" så måste jag fan gratta dig. Du är tung, du är klassiker som alla andra.

Du får mig vilja ha denna lyriken som signatur: "Yeah, money I do real good, I represent niggas in my Hood, like Gangstabanger should"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in