Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Dessa jävla polacker i wot, fy fan vad jag hatar dom. Blev knuffad med flit av ett av dessa jävla äckel på Klosterbanan och sedan beskjuten helt utan anledning. tyvärr har jag en mod som undviker friendly fire annars hade jag avlivat aset och med glädje blivit bannad.
Blev mördad av en av dessa dårar på just klosterbanan genom att idioten spammade skott trots att vi var ett par tanks 100m eller så framför honom. Undrade varför i helvette min tank började brinna, sen såg jag att idioten fortsatte att spamma skott efter jag exploderat. Givetvis med en fin blå färg på sin tank.
Jag har inget sånt mod installerat och kunde med gott samvete skjuta ihjäl ett jävla arty som tog 2/3 av mitt liv och som likt vissa idioter tvångsmässigt måste skjuta i spawn, oavsett om det är medspelare i närheten eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Weekends
Så han använde alltså massa minimap mods som han själv beskriver som "oetiska" men som inte bannade på NA servern. Tycker gott han kan få vara avstängd ett tag men även att WG bör släppa en lista på vad som inte är ok att använda sig av. Då slipper man en massa tjafs om oetiska mods som är på gränsen till fusk.