Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
TROLL!
stats info från XVM är ju bara en sammanställning av info, inget fusk alltså för mig att veta att du har 42% wr och i övrigt usla stats. Däremot intressant att veta, men det gör varken dig eller mig bättre eller sämre.
Den som är zoomout som gör att man ser runt hörn.. ger en viss fördel, på bekostnad av något annat. Om du ser det som ett övertag, men inte använder det så är väl snarare urbota dumt av dig att inte använda dig av det eller liknande.
jag tror du är en liten tomat... kom ketchup så går vi

njaa, I tre matcher på raken så jagade vi upp fiendens unicum och dödade den, dom blev helt förbannade och undrade varför alla gick på dom när där fanns massor med lättare targets
"unicums dies first" svarade jag till den ena hahaha
härligt när teamet är så på och lyssnar när man meddelar att x och y har så och så mycket i eff rate och bör tagas om hand om så fort så möjligt så dom inte får deala damage
brukar bara ha pollacker som fattar jotta annars, men dessa tre lagen funkade
kul att vissa ville retas med unicum spelarna med, saker som "awww no wn8 for you" och "Unicum Down" hehehe
tror dom retar sig på xvm så in i helvete, jag tar alltid unicums först, speciellt när jag spelar arty

kul att se när man skriver i början av matcher, till båda sidorna "xxxxxxxx is a unicum, target him first if you see him" då gömmer han sig för att överleva, sedan efter matchen, vinst eller förlust så brukar han ha riktigt värdelösa stats, typ 500-1000 i skada etc för han inte vågat spela som vanligt
så visst är xvm ett övertag, döda bästa spelaren först
jag tycker XVM är fusk, men så länge fusket är lagligt så använder jag det så klart
att se statsen live på¨alla spelarna är stort övertag, inte så att du hinner minimera och söka på 29 namn i noobmeeter innan matchen börjar :P