2014-03-11, 18:54
Medlem
Kan tipsa om att zoovillage, av alla ställen, har 20% rea på säsongens SI plagg nu av någon anledning.
Citera
2014-03-11, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Kan tipsa om att zoovillage, av alla ställen, har 20% rea på säsongens SI plagg nu av någon anledning.

Dom kör alltid rea 20%, vad det verkar. Ibland kan det dock endast gälla medlemmar. Sen kan man även registrera sig för nyhetsbrev, då blir det rea en hundring ytterligare.
Citera
2014-03-12, 15:41
Medlem
Det här kommer låta för jävla dumt, men jag har nyligen flyttat till en storstad och är fruktansvärt rädd för att åka på stryk. Min polare har nämligen påpekat att jag kan misstas för en fotbollshuligan(!?) i min klädstil.

Har ingen som helst koll på "huligan mode" men jag går i keps, trench, skjorta undertill, annars piké, jeans och sneakers med keps. Gillar fotboll och vill gärna gå se lite matcher nu när man bor i en större stad med ett respektabelt fotbollslag, men inte fan vill jag åka på stryk.

Min fråga: utifrån min beskrivning, kan jag misstas för en huligan? Och vilka kläder ska jag undvika för att detta inte ska hända? Diggar naturligtvis sportlooken som fan även om jag kan vara lite mer finklädd då och då.
Citera
2014-03-12, 15:55
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Det här kommer låta för jävla dumt, men jag har nyligen flyttat till en storstad och är fruktansvärt rädd för att åka på stryk. Min polare har nämligen påpekat att jag kan misstas för en fotbollshuligan(!?) i min klädstil.

Har ingen som helst koll på "huligan mode" men jag går i keps, trench, skjorta undertill, annars piké, jeans och sneakers med keps. Gillar fotboll och vill gärna gå se lite matcher nu när man bor i en större stad med ett respektabelt fotbollslag, men inte fan vill jag åka på stryk.

Min fråga: utifrån min beskrivning, kan jag misstas för en huligan? Och vilka kläder ska jag undvika för att detta inte ska hända? Diggar naturligtvis sportlooken som fan även om jag kan vara lite mer finklädd då och då.

Du behöver inte vara orolig att åka på stryk.
Bär du märken som är vanliga inom huligankretsar så kan man alltid misstas utav folk men det betyder inte att du ska vara rädd för att hamna i bråk. Om du nu är så orolig så får du åtminstone hålla dig borta från Stone Island till att börja med skulle jag säga.
Citera
2014-03-13, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Du behöver inte vara orolig att åka på stryk.
Bär du märken som är vanliga inom huligankretsar så kan man alltid misstas utav folk men det betyder inte att du ska vara rädd för att hamna i bråk. Om du nu är så orolig så får du åtminstone hålla dig borta från Stone Island till att börja med skulle jag säga.

Väldigt betryggande info, tack! Stone Island känner jag till sedan innan, det är inget jag planerar att köpa.
Citera
2014-03-13, 05:14
Medlem
Såg att addicted fått hem navy sweat och piké från Nemen, drog hem pikén. Hoppas det kommer upp lite trevligheter på officiella sidan snart också. Sitter som på nålar!
Citera
2014-03-13, 07:48
Medlem
KillenMedSkillen94s avatar
Vilket märke är bäst och snyggast när det kommer till sweatshirts/jackor, Tommy hilfiger eller fred perry?
Citera
2014-03-14, 15:24
Medlem
Vad är grejen med alla som ska gråta ut i pressen med stonie? Klår inte killen som åkt på stryk 'oprovocerat' på donken och ställer upp på intervju i efterlyst med hackett piké samt SI jacka..
http://i.imgur.com/XhXdrwl.jpg
Citera
2014-03-14, 16:31
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Vad är grejen med alla som ska gråta ut i pressen med stonie? Klår inte killen som åkt på stryk 'oprovocerat' på donken och ställer upp på intervju i efterlyst med hackett piké samt SI jacka..
http://i.imgur.com/XhXdrwl.jpg

Är snubben på just den länken automatiskt casual för att han har SI menar du?
Citera
2014-03-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Är snubben på just den länken automatiskt casual för att han har SI menar du?

Nej men det signalerar fortfarande att han troligtvis är en del av den "kulturen".
Citera
2014-03-14, 16:58
Medlem
Har fått hem min röda ghost piece från SI ( http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/jacket_cod41426152vn.html ) nu och är sjukt nöjd, riktigt fin jacka!
Citera
2014-03-14, 17:37
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Har fått hem min röda ghost piece från SI ( http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/jacket_cod41426152vn.html ) nu och är sjukt nöjd, riktigt fin jacka!

Nice!Det kan jag tänka mig!
Riktigt snygg i rött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in