2014-03-10, 20:22
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Du verkar ha en väldigt skev bild av alex. Han har tagit motgångar förut, hans farsa dog ju bara 2 veckor innan manuwa fighten.

Alex är ung och klår motståndare efter motsåndare, Hn var bättre än jones i titelmatchen så varför du verkar så övertygad o att han åker på stryk mot jones i returen förstår jag inte, alex är den som kommer tillbaka starkare som efter phil jones fighten tex.

Och vafan, trofebrud? Dem har ju varit ihop sedan innan han var känd.

Jag skiter fullständigt i hans förflutna, just nu är han iallafall en av de bästa förebilder vi har i sverige, tar sig alltid tid, genuin, ödmjuk i en sport där det är regel att vara kaxig och ha ett överdrivet självförtroende.

OK hårde gosse, men vi som inte skiter i hans förflutna utan tänker fortsätta påpeka att här har vi en våldsverkare som småpojkar och Mats Olsson, 65, på Expressen går i gång på, ger inte upp så lätt.

Han som misshandlar kvinnor och sparkar dom som ligger i huvudet utan att på allvar visa ånger är naturligtvis långt ifrån en förebild.
Senast redigerad av Mikojan 2014-03-10 kl. 21:16.
Citera
2014-03-10, 20:32
Medlem
krakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaama
Benzo gustafsson?
Ja, det måste nästan vara så? Inget som ursäktar men det skulle göra det hela lite mer förståeligt...
Vad är det för narkotikabrott han är dömd för? Jag hittar inte det i aktuell dom.
Citera
2014-03-10, 20:37
Medlem
Hade detta gällt någon politiker t ex så hade alla skrikit som fan men nu gäller det söta Alex som var tonåring. En 19 åring är vuxen som stjäl cigaretter och pengar från en kvinna och sedan misshandlar henne och sedan säger att det var jobbigt att sitta i fängelse
Citera
2014-03-10, 21:01
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakan
Ja, det måste nästan vara så? Inget som ursäktar men det skulle göra det hela lite mer förståeligt...
Vad är det för narkotikabrott han är dömd för? Jag hittar inte det i aktuell dom.

cannabis
Citera
2014-03-10, 21:19
Bannlyst
alex har sonat sina brott. punkt och slut på det! .. dock tycker jag han till en ev. re-match mot jones måste jobba än mer på
fysiken (dvs klara av maxpuls hela tiden) han är riktigt bra tränad nu, men det krävs ännu mer....mest troligt tar jones roliga grejer som skulle få "bäckis" att bli avis....

alex måste köra ännu hårdare... Nu pratar vi Georges St. Pierre shit... det är vad som krävs!! alex har överlägsen speed, inte där vi skall jobba...
Senast redigerad av pikespeak11 2014-03-10 kl. 21:27.
Citera
2014-03-10, 21:26
Medlem
Har han betalat skadestånden då?
Citera
2014-03-10, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar

hoppas han verkligen gjort det...stor skandal annars!
Citera
2014-03-10, 21:36
Bannlyst
dana w. sa väl senast i fredags till expressen kolumnören att alex alldeles strax är i 20 miljoner dollar per år ligan...så hoppas verkligen han reglerar (med trippelränta) alla tokgrejer han gjort som ung.
Citera
2014-03-10, 22:19
Medlem
Mr-Ees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
The Mauler har en andedräkt som skulle kunna ge honom jobb som kackerlackssanerare på Anticimex.

Har han inte haft när jag pratat med honom. Men det är klart... du såg det på videon så då är det nog så.
Citera
2014-03-10, 22:22
Medlem
1stSIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikespeak11
dana w. sa väl senast i fredags till expressen kolumnören att alex alldeles strax är i 20 miljoner dollar per år ligan...så hoppas verkligen han reglerar (med trippelränta) alla tokgrejer han gjort som ung.

20 miljoner per år från UFC får ingen kan jag nästan garantera. För att nå den siffran måste han få stora sponsorer bakom sig och det ligger långt, långt bort.
Citera
2014-03-10, 22:26
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar

Det lär han ha gjort. Säkerligen motvillig grov misshandel ger ju inte så mycket i skadestånd. Men iofs när man har flera grova misshandlar så kanske de kan komma upp i ett par hundratusen. Det var ju ett tag sedan så det lär han ju ha betalt. Antar att kronofogden sätter in när man inte betalar eftersom han nu gör karriär knappast vill ha efter sig.

Men men tanke på att Claudio skall ha sagt "Betalar inte din semester" mot en av Alex brottsoffer när denne har jagat och sparkt ner denne. Tyder ju på att de varit ut efter BO just för att slippa betala skadeståndet.
Citera
2014-03-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1stSIR
20 miljoner per år från UFC får ingen kan jag nästan garantera. För att nå den siffran måste han få stora sponsorer bakom sig och det ligger långt, långt bort.
Det är väl bara Anderson som kommit upp i de riktigt stora pengarna om man räknar in allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in