Citat:
Ursprungligen postat av
bernter
Den har jag sett tidigare och där kommer han dragandes att domarna gäller slagsmål på stan, men han mörkar det faktum att det rör sig om något helt annat. Har du inte läst domarna? Gör det så kanske du får en mer nyanserad bild av hur han försöker framställa sitt brottsliga förflutna.
Ja, jag har läst domarna. Det är hemska saker han gjort, men som sagt:
Jag har gång på gång sagt att det är långt ifrån samma människa idag. Han är genuint en trevlig person nu, han har den mentala biten helt på plats, hans attityd är felfri. Det är därför han är en av de bästa i världen nu, det är helt omöjligt att bli om man inte har allt på plats. Det är solklart att det inte är samma person för 10 år sedan som idag.
För all del - kasta skit ni medan jag njuter av att se en person som utvecklats från att vara en omogen och ond människa till att bli en genuint skön människa som lyckas på toppen av en oerhört påfrestande sport. Eller så kan ni fokusera den energin på något som får er att må bra istället. Ni verkar dock vara människor som njuter av att hata på andra, så om det nu får er att må bra - fortsätt. Kan ju dock inte vara ett särskilt uppfyllande liv.
Människor förändras. Vad är så svårt att förstå? Varför vill du hänga kvar vid gamla saker till varje pris?