Citat:
Ursprungligen postat av
Skoll
Pajas, du har nu fått flera chanser att förklara dig och backa upp dina påståenden men trots det så vägrar du uppenbarligen.
Jag har backat upp. Läste du inte länken?
Citat:
Vittna på men vänta dig inte att någon ska göra alltför mycket om det är allt som finns att gå på. Om det ex visar sig att personen du pekar ut inte har något rånbyte på sig, har alibi för att ha varit på annat plats och är okänd av polisen sedan tidigare så är ditt vittnesmål också helt meningslöst. Man måste ha någon form av fysisk bevisning annars så står ord mot ord.
Absolut. Men om man hittat stöldgods i hans lägenhet, han saknar alibi, och är välkänd för polisen, är mitt vittnesmål mer trovärdigt.
Citat:
Så du tycker att det är en bra idé att döma människor helt efter hörsägen? Jag vet inte vad jag ska säga om det mer än att det är tur att du inte har något inflytande i samhället.
Strawman.
Citat:
Nej, det är DU som påstår att hoaxen är ett faktum. Då får DU också bevisa det.
Nu blandar du ihop påståenden. Vad jag sade att du skulle styrka var inte förintelsen icke-skeende, utan att visa att alla överlevare var partiska. *Du vände istället på bevisbördan och bad mig ta fram några opartiska.
Citat:
Jodå, speciellt med tanke på att de flesta av dessa så kallade vittnen inte håller med varandra, hävdar det fysiskt omöjliga och dessutom är partiska.
Efterfrågar fortfarande exempel. Hundratusentals personer vittnar alla om massmord och förföljelser. Du menar att alla ljuger?
Citat:
Nej, det gör det inte.
Du menar att det är ord mot ord? Det finns inga läger, inga lik, inga massgravar osv? Trollar du?
Citat:
Ja, för man misstar lätt ånga för hydrogencyanid
Nu vet jag inte hur hydrogencyanid ser ut i gasform, men om den inte är osynlig ser den troligen ut ungefär som vattenånga. Hur som helst är det ingen detalj som ställer hela förintelsen på spel.
Citat:
Personligen så tycker jag att man beskriver processen med ånga i lite för stor detalj för att det ska röra sig om ett missförstånd.
http://ihr.org/jhr/v12/v12p133_Allen.html
Scrolla ner till "steam chambers".
Google kan användas till mycket.
Citat:
Man beskriver alltså specifikt i den här rapporten från den polska motståndsrörelsen hur ångan skapades och hur upplägget såg ut. Lär knappast ha varit något missförstånd.
Och om ni inte ens kan bestämma er för hur de ska ha dödats och inte ens kan särskilja ånga från hyadrogencyanid hur ska man då kunna ta något av det som vittnena säger på allvar?
Citat:
Man pratade för övrigt om att även elektricitet ska ha använts som mordvapen, hur kunde man blanda ihop det med gas?
Kanske använde man elektricitet som mordvapen? Googla det.
Citat:
Du kan ju kolla upp Gerstein rapporten, annars så finns detta i Dissecting the Holocaust av Germar Rudolf, s 438.
Länk skulle hjälpa.
Citat:
Du får förstås tro om du vill att kvinnor är bättre som bränsle än andra. För övrigt så hade jag fel när jag sa att det rörde sig om "feta kvinnor". Vittnena hävdade att just kvinnor var det bästa bränslet oavsett om de var feta eller inte.
Hur tusan bryter detta mot naturlagarna, eller motsäger någon annan del av vittnen?
Citat:
Men ditt pucko, det handlar inte om hur länge de legat utan om hur de ser ut direkt efter en gasning. Efter en gasning med HCN så blir kroppen röd, inte blå, då detta är fysiskt omöjligt.
Och jag förmodar att du har källa för att kroppen blir röd? Och hur vet du att dessa vittnen såg kropparna direkt efter gasningen?
Citat:
Man kan inte ta dig seriöst som inte klarar av att vederlägga dem eller ens komma med bevis för dina egna påståenden.
Grejen är den att jag har styrkt mina påståenden...
Citat:
Tyvärr bevisar en wikipedia artikeln ungefär noll.
Och varför skulle Wikipedia inte bevisa något? Även den sidan har gott om källhänvisningar.
Att det är en motsägelse? Visst.
1. Att förintelsen har skett är fakta.
Att inte acceptera förintelsen innebär att man förnekar fakta vad gäller förintelsen.
2. Att acceptera att förintelsen har skett finner man genom rationell analys.
Att inte acceptera att förintelsen skett innebär att man inte använder sig av rationell analys vad gäller förintelsen.
Det råder med andra ord dikotomi mellan de två.
Citat:
Du är förstås välkommen att presentera sagda forskning, historiska dokumentation och sunda förnuft, något som du inte bara misslyckats med hittills utan du har till och med avfärdad detta som trams.
Jag börjar allt mer tröttna på dina pajaskonster, om du inte kan backa upp dina påståenden eller ens försöka göra detta på ett seriöst sätt så tänker jag inte slösa bort min tid på att övertyga dig om att din pseudoreligiösa dårskap inte stämmer. Om du är seriös så slutar du länka till wiki artiklar om holohoaxen och googlingar på samma sak för det säger inget och får dig bara att framstå som en idiot. Återigen, är du seriös så kom med någon form av argument annars så får du debattera med dig själv i fortsättningen.
Jag har presenterat denna forskning och historiska dokumentation. Sunt förnuft innebär att acceptera den sagda forskningen osv.