Citat:
Ursprungligen postat av
FilosofenDeep
Alltså det här med Möllan. Jag känner att jag som stockholmare inte riktigt hänger med. Kan någon som inte har ett politiskt intresse i det här bekräfta att Möllan är så fyllt med vänsteraktivister att man som nationalist håller sig därifrån om man inte vill åka på stryk? Om jag förstått det rätt är Möllan lite som Malmös variant av Stockholms Söder, och jag kan inte alls relatera till att det rakt upp och ner vore farligt för nationalister att röra sig på Söder. Och framför allt vore det inte alls konstigt för en nationalist att ta en öl där.
Vänstern vill nog gärna se Möllan som sitt men ska man va helt ärlig så tillhör halva möllan blattarna & andra halvan försöker säljas ut till rika människor, Innan va det bara hyreslägenheter nu en hel del bostadsrätter. Men dom som hängt på Möllan längst är väl missbrukarna så är det nån som "äger" möllan så är det jonkarna
Om det stämmer om den ena utpekade killen (höger) & den knivade (vänster) killen så kanske detta kan utlösa ett krig mellan malmös fotbollssupportrar då båda tillhör Malmö fans men på olika politiska skalor kanske va därför dom kände igen varandra när dom sprang på varandra utanför puben. Som Djurgårdare så håller man ju tummarna att detta e slutet för plastklacken från malmö