2014-03-08, 22:38
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain
tycker det är jävligt dåligt att jämnföra steroider med droger för det är inte riktigt samma sak...

Dessutom är inte oxar så farligt som folk får det att låta, har du någon gång läst något liknande som
-fan jag skyller allt på oxarna eller han dog av överdos på anadrol...
Nej precis och det är ju bara oxarna som folk tjafsar om, testo är det som 90 % av alla rekommenderar för first time user

Det värsta jag läst som rapporterats av anadrol är roid rage och pajjade lever värden och roid rage är nog omöjligt för mig att få, jag är den snällaste och blygaste killen i hela min umgänges krets och min lever är gjord av stål så med liv till bruket då har jag inte så mycket att vara rädd för

Du vet verkligen inte ett skit... Kom inte o gnäll när böldacnen slår till eller när blodtrycket gå bananas. Du kommer bli utskrattad för din enorma bloat o knallröda feja..

Sen får du hoppas att dina leder fixa den sjuka styrkökningen.

Hoppas inte det är en anadrol only du filar på
Citera
2014-03-08, 22:58
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Du vet verkligen inte ett skit... Kom inte o gnäll när böldacnen slår till eller när blodtrycket gå bananas. Du kommer bli utskrattad för din enorma bloat o knallröda feja..

Sen får du hoppas att dina leder fixa den sjuka styrkökningen.

Hoppas inte det är en anadrol only du filar på

Du säger att jag inte vet ett Skit och har inte läst hela tråden.. Jag blir imponerad av din kompetens..
Har redan tänkt på acne och jag har räknat med att blodtrycket ska gå banana det hade DU vetat om du läst hela tråden..

Jag ska äta arimidex som kommer minska bloat och det visste du inte heller....

Jag ber alla som hoppar in i diskution att
1. Kunna era egna studier om AAS
2. Och denna är nog viktigast, läs hela min diskution

Uppfyller ni dom här kraven så vill jag gärna lyssna och lära mig mer
Citera
2014-03-09, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaharoSventha
Jag har en plexusskada i min vänstra arm, vilket innebär att 5 nerver i ryggen har gått av. Nedsatt funktion, armen är mindre likaså handen och har mycket, mycket mindre muskelmassa på vänsterarm. Hoppas att DHEA på nått vis ska öka muskelmassan med hård träning såklart.

Vad jag kan läsa mig till så måste man skilja på DHEA och 7-keto. DHEA är en prohormonsom omvandlas i kroppen och ökar både östrogen och testosteronnivåerna. 7-keto ska redan vad jag uppfattat det vara DHEA som är omvandlad och därmed ökar ej nivåerna av varken östrogen eller testo. Verkar som att 7.keto främst används som en vitalitetshormon som kan öka ämnesomsättningen, förbättra minne och minska chansen för åldersrelaterade sjukdomar som hjärt/kärlsjukdomar och alzheimers.

7-keto sägs enligt vissa sidor vara lagligt i Sverige, medans DHEA ej är det... alla preparat som höjer testosteronnivåerna är olagliga.
Citera
2014-03-09, 04:15
Medlem
badbooY_s avatar
Tjena.. Jag undrar hur man använder snabb deca 125mg.
Hur mycket och hur ofta, tänkte ta det med testo e 250mg.
All hjälp uppskattas mina vänner.
Citera
2014-03-09, 06:31
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbooY_
Tjena.. Jag undrar hur man använder snabb deca 125mg.
Hur mycket och hur ofta, tänkte ta det med testo e 250mg.
All hjälp uppskattas mina vänner.
Snabb deca a.k.a. NPP skall sättas eod d.v.s. varannan dag för jämna nivåer. Och då är det lämpligt att sätta testo-e e4d tillsammans med det så varannat stick npp only, varannat stick npp+testo-e.

Vilka doser får du söka dig fram. (Fördelningen/ration mellan dessa preparat är viktig att tänka på) Sök även på bieffekter deca/npp.
Hittar du inget här (Vilket du kommer göra om du inte är totalt efterbliven) söker du på engelska på google....

Nu var jag snäll, många här hade skällt ut dig istället
Citera
2014-03-09, 13:26
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain
Du säger att jag inte vet ett Skit och har inte läst hela tråden.. Jag blir imponerad av din kompetens..
Har redan tänkt på acne och jag har räknat med att blodtrycket ska gå banana det hade DU vetat om du läst hela tråden..

Jag ska äta arimidex som kommer minska bloat och det visste du inte heller....

Jag ber alla som hoppar in i diskution att
1. Kunna era egna studier om AAS
2. Och denna är nog viktigast, läs hela min diskution

Uppfyller ni dom här kraven så vill jag gärna lyssna och lära mig mer

Det krävs rätt rejäla doser adex för att få ner bloaten. O varför välja oxar om du vill reducera vätskan så mkt? Vad ska du göra åt bt då? Acnen?

Du svarade inte om det är ox only?

Lilla vännen min kunskap om aas når du aldrig

O läsa, hela din diskussion gör nog ingen. Så mkt skit att man häpnar
Citera
2014-03-09, 16:49
Medlem
fewdollarss avatar
Om jag i början på en 40/50 OT-kur tar ca dubbel dos de 2-3 första dagarna för att på 3-4e dagen sedan gå ner till "normal" dos på 40/50, kickstartar det kuren? Har läst att någon skrivit det i tråden.
Eller är det bara onödiga risker för en färsking?
Kan detta öht göras med orala prepp och till vilken risk?
Citera
2014-03-09, 16:57
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fewdollars
Om jag i början på en 40/50 OT-kur tar ca dubbel dos de 2-3 första dagarna för att på 3-4e dagen sedan gå ner till "normal" dos på 40/50, kickstartar det kuren? Har läst att någon skrivit det i tråden.
Eller är det bara onödiga risker för en färsking?
Kan detta öht göras med orala prepp och till vilken risk?

Hell yea... Gärna Trippla dosen...
Allvarligt?! Nej du borde inte fronta orala.
Läs lite fler din egen skull.

Det märks att sommaren närma sej.
Bästa vårtecknet som finns er när f12 fullständigt exploderar av fjunisar som ska bli strandsnygga
Citera
2014-03-09, 17:52
Medlem
När börjar ni känna av andningen/svetten av tren a ungefär?
Citera
2014-03-09, 20:05
Medlem
Risetyallikos avatar
I lördags jag injicera mig till min lårben med testo e 500mg och 200 mg tren e, nu idag mkt ont.
Det är fel teknik?

grejer från mzs.

https://www.google.se/search?q=injicera+teknik&source=lnms&tbm=isch&sa=X &ei=9rocU8a5JYel4ATlrYHwDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=136 6&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=nXyOesRYEEPGHM%25 3A%3BGzyc2vFbDk558M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bd.co m%252Fresource.aspx%253FIDX %253D13689%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bd.com%252Fse% 252Fdiabetes%252Fmain.aspx%253Fcat%253D31573%2526i d%253D31802%3B150%3B122
Citera
2014-03-09, 21:16
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Det krävs rätt rejäla doser adex för att få ner bloaten. O varför välja oxar om du vill reducera vätskan så mkt? Vad ska du göra åt bt då? Acnen?

Du svarade inte om det är ox only?

Lilla vännen min kunskap om aas når du aldrig

O läsa, hela din diskussion gör nog ingen. Så mkt skit att man häpnar

Det är inte oxar only, arimidex ska jag slänga in efter ox kuren, börjar med testo E 300 mg e5d v4 då slänger jag in arimidex för att försäkra mig om att jag slipper gyno
Oxkuren kommer vara i 50 dagar, att minska bloaten är effekten jag vill åt av arimidex inte att reducera min vätska

Acne skiter jag i.. Det försvinner med tiden

Bt får jag inte på oxar om jag får gyno på testo höjjer jag arimidex successivt och slänger in nolva 20 mg ed
Citera
2014-03-09, 21:16
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risetyalliko
I lördags jag injicera mig till min lårben med testo e 500mg och 200 mg tren e, nu idag mkt ont.
Det är fel teknik?

grejer från mzs.

Du kom nog inte in i lårbenet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in