2014-03-09, 21:19
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Hell yea... Gärna Trippla dosen...
Allvarligt?! Nej du borde inte fronta orala.
Läs lite fler din egen skull.

Det märks att sommaren närma sej.
Bästa vårtecknet som finns er när f12 fullständigt exploderar av fjunisar som ska bli strandsnygga

Om du försöker peaka något mot mig nu så allvarligt? Strand snygg på oxar och testo? ahh det är vad jag vill ha ut av min kur
Citera
2014-03-09, 21:39
Medlem
Risetyallikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Du kom nog inte in i lårbenet.

Ok!! 6v nu noll problem men idag ont tror jag fel teknik rätt in lårben pga först gång mot lårben, röd färg o ballong om några dagar bort! Imorgon jag injektion vänster lårben!!!!!
Citera
2014-03-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max-gain
Det är inte oxar only, arimidex ska jag slänga in efter ox kuren, börjar med testo E 300 mg e5d v4 då slänger jag in arimidex för att försäkra mig om att jag slipper gyno
Oxkuren kommer vara i 50 dagar, att minska bloaten är effekten jag vill åt av arimidex inte att reducera min vätska

Acne skiter jag i.. Det försvinner med tiden

Bt får jag inte på oxar om jag får gyno på testo höjjer jag arimidex successivt och slänger in nolva 20 mg ed

Börja med testo e direkt v1
Citera
2014-03-09, 22:30
Bannlyst
Råkat hamna lite i trubbel och preppet togs ifrån mig, nu har det löst sig.

Har glömt ta min dos av Tren E och Testo E samt C, som jag annars tar var 5:e dag, nu på 2 veckor. Dvs. 2 veckor sen jag tog min senaste dos.

Var inne på 5-6:e veckan tror jag. Ska jag köra på som vanligt? Kommer kuren att "börja om från början från vecka 1" så att säga?
Citera
2014-03-09, 23:51
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Om du försöker peaka något mot mig nu så allvarligt? Strand snygg på oxar och testo? ahh det är vad jag vill ha ut av min kur

Nu gjorde du bort dej ordentligt.!
Citera
2014-03-10, 01:09
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Börja med testo e direkt v1

Är du säker? Det är min första kur
Citera
2014-03-10, 01:12
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Nu gjorde du bort dej ordentligt.!

Jag hade hoppats på att du skulle förstå min sarkasm och ironi men jag överskattade dig
Citera
2014-03-10, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risetyalliko
Ok!! 6v nu noll problem men idag ont tror jag fel teknik rätt in lårben pga först gång mot lårben, röd färg o ballong om några dagar bort! Imorgon jag injektion vänster lårben!!!!!

Hahaha dagens, tackar dig brooori, säger man så?
Citera
2014-03-10, 01:38
Medlem
max-gains avatar
Alltså wolverine... Jag läste precis igenom typ alla svar du skickat till folk.. Jag hoppas att du är mer positiv i ditt privat liv än vad du är på flashback för din egna skull, kommer inte ta dina svar seriösa tack för mig
Citera
2014-03-10, 09:55
Medlem
Deffkur. Tidigare kört 20 mg OT och 20 mg anavar, dock inte under deff men fick bra resultat av detta. Vad är era kommentarer om följande upplägg. Upplägget ska vara så skonsamt som möjligt, därför har det inte "all-in"-karaktär.

dag 1-50, 50 mg anavar
dag 1-50, 40 mg clen
dag 50-57, 40 mg nolva
dag 57-77, 20 mg nolva

Kuren ska vara skonsam mot bröst och hårväxt. Är det onödigt att köra clen? Bättre att använda resurserna på mer anavar? typ 60 mg? Enkel deffkur utan sprutor och gyno och förlust av hår sökes helt enkelt.
Citera
2014-03-10, 10:48
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Jag hade hoppats på att du skulle förstå min sarkasm och ironi men jag överskattade dig

Mmmm eller hur...
Citera
2014-03-10, 12:05
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Mmmm eller hur...

Haha du tror på allvar att du vet allt om aas och att alla andra är idioter?
Att ingen annan har suttit och läst på flera år om aas för att börja?
Att ingen annan kämpar hårdare än dig i gymmet?
Att du har det högsta målet här inne?
Att du är den enda som kommer nå ditt mål här inne?

Du är en fjant

Jag säger inte att jag vet mer än dig, jag säger inte att jag kör hårdare än dig men i gymmet och utanför så lovar jag dig en sak.. Jag har mer passion för träning än vad du har

Jag har tränat två st kamp sporter på elit nivå som jag började med dag 1 jag kunde gå.
jag skulle vilja träffa dig irl o se om du är lika jävla stor i käften då.. Jag brukar aldrig gå såhär lågt men jag är så jävla trött på dig wolverine väx upp om du ska hänga här på flashback och lär dig vett och ettikett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in