Citat:
Vad vill du ha sagt med detta då? Att du anser KJ som orättvist dömd, att han kan vara oskyldig?
Och du håller alltså möjligheten öppen för att det kan ha varit VB som iakttogs därute på stan?
Och om så varit fallet utesluter du KJ som tänkbar gärningsman eller?
Oskyldig till mord anser jag.
Ifall han nu händelsevis mottagit ett nödställt offers vädjan om någon slags hjälp vid SMS och
bara ignorerat detta då är det illa och det hedrar verkligen inte mannen ifråga.
Då bär det givetvis emot att berätta om det sanna innehållet för polisen, skuldmedveten
som han då rimligen bör känna sig.
Jag önskar verkligen att han till slut tar och återger de exakta lydelserna i sms:en.
Nu behöver ju inte nödvändigtvis dessa bortraderade SMS ha det ödesdigra innehåll
som här antyds. De kan vara av ett annat slag.
Men du förefaller ju vara öppen för att det finns en annan mördare och en annan lösning
på den här historien och med en VB som lämnat KJ vid 9-tiden och sedan blivit sedd
och då skulle dessa SMS inte kopplas till denne eller?
Ja, för fan - jag vill också ha dem återskapade om det bara ställer sig tekniskt möjligt.
Gör allt för att få fram dem säger jag.
Nöjd nu eller?
Och du håller alltså möjligheten öppen för att det kan ha varit VB som iakttogs därute på stan?
Och om så varit fallet utesluter du KJ som tänkbar gärningsman eller?
Oskyldig till mord anser jag.
Ifall han nu händelsevis mottagit ett nödställt offers vädjan om någon slags hjälp vid SMS och
bara ignorerat detta då är det illa och det hedrar verkligen inte mannen ifråga.
Då bär det givetvis emot att berätta om det sanna innehållet för polisen, skuldmedveten
som han då rimligen bör känna sig.
Jag önskar verkligen att han till slut tar och återger de exakta lydelserna i sms:en.
Nu behöver ju inte nödvändigtvis dessa bortraderade SMS ha det ödesdigra innehåll
som här antyds. De kan vara av ett annat slag.
Men du förefaller ju vara öppen för att det finns en annan mördare och en annan lösning
på den här historien och med en VB som lämnat KJ vid 9-tiden och sedan blivit sedd
och då skulle dessa SMS inte kopplas till denne eller?
Ja, för fan - jag vill också ha dem återskapade om det bara ställer sig tekniskt möjligt.
Gör allt för att få fram dem säger jag.
Nöjd nu eller?
Vad som än står i dessa SMS, om de nu kunnat återskapas, spelar ingen roll för alternativteoretiker i tråden. VB kan ha skrivit att KJ håller på att mörda henne. Någon alternativförklaring kommer ändå dyka upp, jag lovar. Så vad denna tråd anbelangar är det helt ointressant om så hela evenemanget är fångat på film. Det kommer alltid finnas plats för konspiratoriska alternativspår bland de i tråden helt utan studieskulder. KJ är duperad, fått betalt, tagit på sig skulden, någon har klätt ut sig, det är inte VB som SMSat... ja ni fattar.