Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
ÄR DET INTE LITE MÄRKLIGT!
Att alla mer eller mindre enstämmigt inte tror att KJ gjort detta själv. Utan måste haft hjälp och bistånd av en mängd personer. Oklart vilka. Får mig att tvivla.
När det gäller den andra tilltänkte, där tvivlar ingen om hans kapacitet. Snarast tvärtom.
Om det kan man undra.
Jag påstår egentligen inget annat än att jag är övertygad om att KJ är djupt insyltad och delaktig.
Vet inte riktigt vad
du tvivlar på, men om alla mer eller mindre enstämmigt är av åsikten att KJ inte gjort detta själv så finns det en hel del som talar för att det förhåller sig så.
Kommer och tänka på alternativet i "vem vill bli miljonär", d.v.s "fråga publiken".
Helt enkelt det faktum att man har god chans att träffa rätt om man går efter vad flertalet tror.
Kanske manipulerad in i detta och där de egentliga hjärnorna utnyttjat hans för och nackdelar till max... exempelvis en eller annan konstellation av släkten B*rg--> MB, TB, AN, AB m.fl ?
Kanske manipulerad in i detta av "vänner"?
Kanske helt själv men med support från anhörig i städandet/undanröjande av bevis?
För mig är det främst avsaknaden av blodspår i lägenheten som gör att jag från och till måste tro att
fler varit med på tåget.