Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Kroppen behöver inte ha styckats första kvällen.
Att han satt vid datorn och svarade på e-post är din gissning. Han säger inget sådant.
Om han är skyldig och frun ger falskt alibi hade han hela natten på sig, från det att han kom hem med taxin.
Där håller jag med dig, men du ser alltid detaljerna var och en för sig. Tejpen och skriken, blodet i bilen och de försvunna kläderna, det märkliga beteendet, sms:en osv..
Jag kan inte bortse från det andra, men du kan verkligen hårdgranska detaljer, självklart kan "bevisen" var och ett för sig avfärdas, men helheten..
För att återgå till denna detalj då, jo M kunde ju ha snappat upp var V fanns och hämtat upp henne efter hennes sms-bombning om läskiga K. Det KAN vara så, men allvarligt så verkar M vara sjukt trött på V och han svarar lite undvikande i konversationer med henne.
Man får intrycket av uttråkad man som leker lite, känner sig lite ung och attraktiv när den här thaitjejen uppvaktar honom, men att det också är lite jobbigt. Varför skulle han hämta upp henne? Jag får inte ihop det riktigt. Han verkade mest trött på henne, ibland tyckte han det var lite skoj, men inget mer liksom.
E-post kan man svara på via mobilen, eller var som helst.