2014-03-08, 20:38
Medlem
Hur gör man egentligen för att få upp luckan där bak på det största flygplanet, "Titan"? Sökte på youtube och där slog de med baseballträ och sånt, men flygplanet sprängs när jag gör det...?
Citera
2014-03-08, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Stocks and Scares, Satellite Communications, Chemical Extraction, Chopper tail, Trash talk, Mixed up with coke. Det är några som är ganska kul och ger bra betalt. Ingen är jättesvår, men det är bäst att ha med sig en eller två spelare till om man gör dem för första gången.
Mixed up with Coke verkar va borttagen idag, eller kan nån annan prova. Såg på tuben när dom spela i natt, på nån minut 4k RP och mycke $, buggade nog så dom stängde den, du får den från Martin men den startar inte.

/D
Citera
2014-03-08, 21:07
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Finns de någon annat mission förutom Rooftop rumble som går fort och ger bra med stålar? Börjar bli lite less på den nu
Det är Rumble som ligger på topp för tillfället. Då man måste ha både pengar och tid i åtanke.
Trash Talk går snabbt med sticky bombs. Men bomberna drar på en viss summa också. Ska man hämta en buzzard så lägger det även på tid.

Minns den goda tiden då dom inte hade patchat Violent Duct...
2 minuter och 9-19K i slutänden RP satt även fint.
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Kan bero på vem som hosta och vem som joina.

/D
Det gör inte skillnaden. Det går inte att säga vad det är som avgör slutsumman då jag själv har prövat allt.
Citera
2014-03-08, 21:08
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Mixed up with Coke verkar va borttagen idag, eller kan nån annan prova. Såg på tuben när dom spela i natt, på nån minut 4k RP och mycke $, buggade nog så dom stängde den, du får den från Martin men den startar inte.

/D

Wtf? Jag såg den på en vote screen förut, har inte provat att spela den. Men jag är tveksam till att den skulle vara borta...

Citat:
Ursprungligen postat av Riven-Ost
Hur gör man egentligen för att få upp luckan där bak på det största flygplanet, "Titan"? Sökte på youtube och där slog de med baseballträ och sånt, men flygplanet sprängs när jag gör det...?

Har hört att det är patchat att man kan öppna luckan. Vet inte om det stämmer men det är möjligt, tyvärr.
Citera
2014-03-08, 21:35
Bannlyst
Citat:
Wtf? Jag såg den på en vote screen förut, har inte provat att spela den. Men jag är tveksam till att den skulle vara borta...
Fick med den på vote screen, alla rösta på den, jag kom till freeroam. Kolla i pause menyn -job, mission, borta
Citera
2014-03-08, 21:42
Medlem
Jerkstores avatar
VAD HAR DET HÄR SPELET EMOT MIG!? Precis när jag hittar Ocelot F620 igen och ska åka in i garaget för att göra den till min egen så står det "SAVING FAILED - UNABLE TO CONNECT TO THE ROCKSTAR SERVICES".

Helvetes jävla skit...

EDIT: Nu funkar det!
Senast redigerad av Jerkstore 2014-03-08 kl. 21:48.
Citera
2014-03-08, 22:34
Medlem
Drevs avatar
Så... Går det fortfarande spela Rooftop Rumble?

Hittar det inte..
Citera
2014-03-09, 04:33
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Så... Går det fortfarande spela Rooftop Rumble?

Hittar det inte..

Jodå det går. Finns den inte under dina missions så får du joina ett random mission så är chanse stor att du får RR. Eller ring Martin.
Citera
2014-03-09, 09:36
Medlem
Bästa lägenheten tycker jag är den för 150k vid hamnen mittemot helikopter plattorna.
Därför att det nära till helisarna
Nära till vattnet om man har båt. Och på vägen till LS Customs förbi heli plattorna spawnar det alltid domdär suv:arna som man får en 7k för. (Cadillac Escalade irl)
Sen är det nära till flygplatsen också.
Och lägenheten är även utrustad med tillhörande 6 bilars garage.
Citera
2014-03-09, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transportern
Bästa lägenheten tycker jag är den för 150k vid hamnen mittemot helikopter plattorna.
Därför att det nära till helisarna
Nära till vattnet om man har båt. Och på vägen till LS Customs förbi heli plattorna spawnar det alltid domdär suv:arna som man får en 7k för. (Cadillac Escalade irl)
Sen är det nära till flygplatsen också.
Och lägenheten är även utrustad med tillhörande 6 bilars garage.

Låter fint fram tills just "bara" 6 bilar i garaget..
Citera
2014-03-09, 10:53
Bannlyst
Citat:
Jodå det går. Finns den inte under dina missions så får du joina ett random mission så är chanse stor att du får RR. Eller ring Martin.
Den finns under online Jobs menyn för mig. Körde den nyss där ifrån.
Xbox LvL 90+
Citera
2014-03-09, 10:54
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Den finns under online Jobs menyn för mig. Körde den nyss där ifrån.
Xbox LvL 90+

Det verkar bara finnas för vissa! Irriterande..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in