Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-03-08, 16:41
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
Jag är ganska säker på hur ni står på frågan om homosexuella men vad ska ni göra när ni väl får makten? Jag menar kommer ni förbjuda det? (Är själv inte bög undrar bara)

Kommer ni förbjuda rasblandning?

/Koksan
Varken homofili eller rasblandning kommer förbjudas.
Citera
2014-03-08, 16:49
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Varken homofili eller rasblandning kommer förbjudas.
Rasblandning är ju en icke-fråga då bara svenskar och genetiskt nära människor kommer vara i Sverige, i princip...
Citera
2014-03-08, 16:55
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rasblandning är ju en icke-fråga då bara svenskar och genetiskt nära människor kommer vara i Sverige, i princip...
Visst, men du kommer ju inte förbjudas att knulla utomeuropeiska turister eller sätta på ett thailuder när du är på semester. Enda som händer är att eventuell avkomma inte kommer få vara kvar i Sverige. Så har jag tolkat det i alla fall.
Citera
2014-03-08, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av briska
AFA (usch) rapporterar att Mikael Skillt och Rebecka Schnorrenberger har gjort slut
https://twitter.com/afasthlm/status/440824722532495360

vad är intressant med detta kan man ju undra? Jo min fråga är nu om det är därför Rebecka inte kandiderar för SvP i detta val?
Sådan här skit är ju inte ens värt att bemöta. Snacka om att "AFA" gått ner sig. Rebecka är mig veterligen fortfarande medlem i partiet samt gruppchef för SvP:s Stockholmsavdelning. Om hon kommer finnas på någon lista till riksdagen får ni helt enkelt se när dessa offentliggörs.

Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
Jag är ganska säker på hur ni står på frågan om homosexuella men vad ska ni göra när ni väl får makten? Jag menar kommer ni förbjuda det? (Är själv inte bög undrar bara)
Kommer ni förbjuda rasblandning?

/Koksan
Partiet har inga intentioner att förbjuda homofili vad jag förstår det som, däremot vill man motverka den skadliga och sinnessjuka böglobbyn och deras frammarsch. Det är en avsevärd skillnad. Angående rasblandning är det såklart omöjligt att kontrollera vad människor tar sig för i Sverige och utomlands, men incitamenten för dylikt kommer naturligtvis att minska då icke-vita partners och barn inte får stanna i landet.

Personliga reflektioner.
Citera
2014-03-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Partiet har inga intentioner att förbjuda homofili vad jag förstår det som, däremot vill man motverka den skadliga och sinnessjuka böglobbyn och deras frammarsch. Det är en avsevärd skillnad. Angående rasblandning är det såklart omöjligt att kontrollera vad människor tar sig för i Sverige och utomlands, men incitamenten för dylikt kommer naturligtvis att minska då icke-vita partners och barn inte får stanna i landet.

Av ren nyfikenhet, har man övervägt fördelarna och nackdelarna med raslagar och liknande som ett alternativ till detta? Historiskt sett så fanns det ju raslagar i både NS Tyskland och i USA och idag så finns de ju fortfarande i Israel, men gissningsvis så kanske man inte tycker att detta skulle fungera lika bra i dagens Sverige?
Citera
2014-03-08, 18:13
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Angående rasblandning är det såklart omöjligt att kontrollera vad människor tar sig för i Sverige och utomlands, men incitamenten för dylikt kommer naturligtvis att minska då icke-vita partners och barn inte får stanna i landet.
Jag håller helt med dig, det är helt fel att man kan få uppehållstillstånd genom att gifta sig med en svensk, istället borde principen vara att man får åka till afrika och leva bland flugor och parasiter om man skulle rasblanda sig med en neger, sådant pack har inte att sverige att vara.

Det är naturligtvis en helt annan sak om man träffar en tjej/kille från danmark eller om jag skulle åka till storbritanien och gifta mig(finns alltid folk som inte begriper skälvklarheter och ser dödsnazister i varje buske).
Citera
2014-03-08, 18:32
Bannlyst
Måste springa iväg en stund, ville bara uppmärksamma att SvP har haft torgmöte i Västerås idag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=740284366002621&set=a.6370480363262 55.1073741827.277195872311475&type=1&theater
Citera
2014-03-08, 18:39
Medlem
Citat:
Måste springa iväg en stund, ville bara uppmärksamma att SvP har haft torgmöte i Västerås idag: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=740284366002621&set=a.6370480363262 55.1073741827.277195872311475&type=1&theater
Inga rödingar som dök upp och försökte störa?
Citera
2014-03-08, 20:36
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Inga rödingar som dök upp och försökte störa?
Sitter inte några häktade och/eller haft problem med polis och säpo nyligen? Ligger lågt antagligen.
Citera
2014-03-08, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Sitter inte några häktade och/eller haft problem med polis och säpo nyligen? Ligger lågt antagligen.
Miraballes och Djungel-Joel är ju häktade. Men det finns ju fler rödingar än de två.
Citera
2014-03-08, 22:28
Medlem
Autochthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Miraballes och Djungel-Joel är ju häktade. Men det finns ju fler rödingar än de två.

OT, men viss relevans då SvP ju drabbas av de här dårarna.

Är Linus fortfarande inlåst?
(FB) Vänsterextremist gripen i södra Stockholm

Och hur är det i det här fallet?
– Vi har gripit och förhört två kvinnor och två män från Eskilstuna och Västmanland som är misstänkta för det här, säger en förundersökningsledare vid polisen till Arbetarbladet.

En av de gripna kvinnorna är anhållen men alla fyra är fortsatt misstänkta, en av dem är också häktad för andra brott

[ https://www.realisten.se/2014/03/06/medlemmar-ur-multikriminellt-natverk-gripna-for-hot-mot-nationalister/ ]

Varför lägger inte Realisten ut namn på häktade/anhållna RF:are?
Citera
2014-03-09, 11:21
Bannlyst
Citat:
Fyra personer två män och två kvinnor har blivit knivskurna inatt på Falsterbbogatan i Malmö, för en man är skadorna livshotande medan de övriga tre är allvarligt skadade. Två personer är gripna misstänkta för mordförsök.

(FB) Fyra personer knivskurna i Malmö 9/3-14

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18507499.ab

Citat:
Fyra kamrater i Malmö har knivats ner av nazister från Svenskarnas Parti (SvP) i Malmö. #antireport #antifa #svpol #sverige

https://twitter.com/Souidos/status/442595096559493120

Citat:
Manifestation against nazi violence today at 15.00 -Möllevångstorget in #Malmö #Sweden #Antifa #NeoNazi #svpol #antireport

https://twitter.com/Souidos/status/442591480838750209
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in