Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Det har fan varit ett par roliga och smått schizofrena mediaveckor och nu ger den krigsgalna
juden Kissinger sin syn på saken i ett oväntat vettigt utspel:
http://antiwar.com/blog/2014/03/07/kissinger-leave-ukraine-to-ukrainians/
Judarnas version av
"vettigt" är en lömsk disharmonisk fallgrop som inte skall ses som någonting annat än en geopolitisk manipulation. Hela artikeln bygger på en bedräglig fredsprocess som helt och hållet är till för att vinna tid åt den internationella judenheten tills dagen kommer då Ryssland slutar spänna muskler.
Vladimir Putin skall börja fredsförhandla med en våldsam kuppmakarregim finansierad av internationella judar och låtsas som att ingenting hänt. Henry Kissinger är utan tvekan en ondskefull
Übermensch, en skicklig NWO aktör som undergräver våra inre sinnen.
Henry Kissinger är samma NWO jude som för inte så länge sedan krävde tillsammans med hela den internationella världseliten, då menar jag verkligen alla slags figurer och organisationer som AIPAC, B'nai Brith, ADL, Netanyahu, Fabius, BHL, Kerry, Kristol, Kagan - att Barack Obama skulle intervenera militärt mot Syrien i samband med den orkestrerade gasattacken i
Ghouta.
Henry Kissinger är helt enkelt en livsfarlig bedragare, en konstnär, en magiker, en strategisk parasit
Judarna kommer i fårakläder, men invärtes äro glupande ulvar.