Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Betalar han resorna själv ur egen ficka eller är det via pengar som folk donerat till SvP?
Det är för egna pengar jag åker runt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Officiellt? Nej, det tror jag inte att Micke har några mandat till (rätta mig om jag har fel Micke). Inofficiellt blir såklart alla medlemmar som åker utomlands och deltar på nationalistiska aktiviteter någon form av ambassadörer för partiet.
Jag är en helt vanlig betalande medlem, utan några flashiga titlar

Grekland var väl iof lite speciellt då det var mina privata vänner inom GG vi besökte, i övrigt så åker jag som svensk nationalist med undantag för Ukraina där jag åker ner som en officiell representant för de svenskfrivilliga.
Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jo, det vet jag. Min fråga är om Skillt åker å partiets vägnar eller om hans resor är egna initiativ. När han pratar om inbjudningar, är det då han personligen som har blivit inbjuden eller partiet?
Det är privata inbjudningar från människor jag lärt känna genom åren, en del med ansvarsområden i olika omfattning och andra som är helt vanliga medlemmar precis som jag. Mycket har jag min vän Gonzalo från Democracia Nacional att tacka för, som öppnat en del dörrar runt om i Europa.
/Micke