Var aktiv på k6 för många år sen. Träffade några mycket trevliga och härliga killar, hade kontakt med dem tills jag klev in i ett förhållande. Var kk med en kille i 3-4 år. Bland det bästa sex jag haft. Han hör av sig då och då och kollar läget. Han är idag olyckligt nygift med en nunna till fru.
Bara en kille blev lite väl crazy, ringde som fan och skickade bittra sms, när jag förklarat att jag inte klickade med honom. Riktigt gnällfitta. Träffade även nån som sen visade sig vara gift och sådär...blev dumpen direkt. Men annars har det varit vanliga, schyssta killar man klickat direkt med. Inga konstigheter.
Viktigast har varit ärlighet, det kommer man inte ifrån. För om jag ville träffa dem irl, och vad är då meningen med att ljuga? Jag förstår det bara inte! Då var jag ganska rund (gått ned 30 kg sen dess), men stod för det och hade många fina/classy foton, och mailen öste in.
Blev även väldigt god vän med en kille via den sidan, vi låg aldrig med varandra, pratade knappt sex heller, utan blev bara dödspolare direkt. Vi har känt varandra i 5-6 år nu och umgås då och då.