2014-03-06, 17:12
Medlem
retepm.s avatar
Är det en "pojke" eller pojke det är frågan om. En 20-åring borde lätt kunna ta ner en 12-åring oavsett om denna är ninja eller inte.
Citera
2014-03-06, 17:41
Medlem
En person som inte är beredd kan väl bli nerslagen till marken av vad som helst, och så finns det 20 åringar med en fysik som ett barn också. Har sett konstigare saker i mitt liv
Citera
2014-03-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
En person som inte är beredd kan väl bli nerslagen till marken av vad som helst, och så finns det 20 åringar med en fysik som ett barn också. Har sett konstigare saker i mitt liv

Kom att tänka på denna tråden (FB) Skadad för livet av en liten zigenartjej.
Citera
2014-03-06, 21:41
Medlem
Hatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gazpo
Vad är det för pojke (12år) som knockar en 20åring? Misshandlar honom så svårt att han får åka ambulans till sjukhuset.

http://www.expressen.se/kvallsposten...al-misshandel/

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten samt länk till artikeln infogad.

/ Moderator

Låter jävligt konstigt, om 12'åringen inte hade en pistol så har jag svårt att se hur denna utgjorde något hot.
Citera
2014-03-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatan
Låter jävligt konstigt, om 12'åringen inte hade en pistol så har jag svårt att se hur denna utgjorde något hot.

Har du dålig fantasi eller har du träffat 12-åringen och 20-åringen så du vet hur dom ser ut? Jag vet själv hur galna kids kunde va när jag gick i 6:an. Pojken kanske hade bra fysik för sin ålder och tränad i kampsport. Även om 20-åringen är normalbyggd kanske han aldrig slagits i sitt liv och inte var psykiskt redo att få några välplacerade slag och sparkar mot kroppen. Han blev antagligen chockerad, handlingsförlamad, visste inte vad han skulle göra och la sig i fosterställning och ropade efter mamma.
Citera
2014-03-07, 15:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatan

Allt tyder på att det var en s k "ensamkommande" 12-åring. Dessa brukar vara betydligt större och kraftigare än sina svenska jämnåriga. Dessutom förekommer ofta kal hjässa och skäggväxt.
Citera
2014-03-07, 15:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Allt tyder på att det var en s k "ensamkommande" 12-åring. Dessa brukar vara betydligt större och kraftigare än sina svenska jämnåriga. Dessutom förekommer ofta kal hjässa och skäggväxt.

Bildexempel:
http://petterssons.bloggsida.se/file...yktingbarn.jpg
Citera
2014-03-07, 16:14
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bildexempel:
http://petterssons.bloggsida.se/file...yktingbarn.jpg
Haha du kan ju inte mena allvar att den killen är en dag under 20.
Citera
2014-03-07, 16:20
Medlem
flipflaps avatar
Se Sveriges snabbaste 14-åring.

https://www.flashback.org/leave.php?...ralskolan.html

Han kan nog kicka ner en valfri 20-åring.
Citera
2014-03-07, 18:15
Awaiting Email Confirmation
Om han hade gjort självförsvar och krockat 12åringen så hade han väl fått fängelse
Citera
2014-03-07, 18:28
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett23fyra
Om han hade gjort självförsvar och krockat 12åringen så hade han väl fått fängelse

Kan vara nån sorts beröringsskräck med. Livrädd för att ens säga åt ungdjävlen att dra åt helvete tog han emot massa slag ist. Måste vara en rät tklen 20-åring som behövde sjukvård av en 12-årings klena slag.
Citera
2014-03-07, 21:39
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Haha du kan ju inte mena allvar att den killen är en dag under 20.

Han är tolv år. Det sa han när han sökte asyl, så det måste vara sant.

Det är för övrigt inte alls osannolikt att en tolvåring kan spöa en tjugoåring. Men det säger mer om tjugoåringen än tolvåringen. Om nu inte tolvåringen är en "tolvåring".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in