• 1
  • 2
2014-03-06, 13:24
Medlem
gazpos avatar
Vad är det för pojke (12år) som knockar en 20åring? Misshandlar honom så svårt att han får åka ambulans till sjukhuset.

http://www.expressen.se/kvallsposten...al-misshandel/

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten samt länk till artikeln infogad.

/ Moderator
Senast redigerad av v50 2014-03-06 kl. 13:31.
Citera
2014-03-06, 13:30
Medlem
Gorillabass avatar
Mest troligt är det en kickboxare som sett för mycket på film och vill skapa sig ett namn och att alla ska, vara rädd för honom. Den där grabben har sin väg i livet utstakad redan, dum i huvudet redan och obotlig!!
Citera
2014-03-06, 13:34
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Den där grabben har sin väg i livet utstakad redan, dum i huvudet redan och obotlig!!
Japp han lär vi höra från igen.
Citera
2014-03-06, 13:48
Medlem
Avitalls avatar
Frågan vi måste ställa är givetvis om pojken verkligen är 12 år?

Såvida att han inte slog ner killen med ett järnrör bakifrån så förstår jag inte hur detta kunde hända.
Citera
2014-03-06, 14:02
Medlem
Expels avatar
Killen som blev utsatt kanske var en sådan människa som nästan var rädd för sin egen skugga, som bara stod där och tog emot slagen.
Helsingborg är känt för en massa invandrare och ni vet själva hur invandrare är och hur dom oftast reagerar på små saker.

Sen behöver det ju inte vara så att det är en invandrar pojke som gjort detta, kan lika gärna vara en Svensk pojke som gjort detta.
Som tidigare användare sagt, så kan denna pojke ha troligen tränat någon slags kampsport, vilket då förklarar det att det var inget nytt att slå ett par tuffa slag mot denna 20 åriga kille som då säkerligen inte var beredd på sådant uppförande ifrån denna 12 åriga pojke.

// Expel.
Citera
2014-03-06, 14:26
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expel
kan lika gärna vara en Svensk

// Expel.

Och ändå är det inte det denna gången heller, så varför skriva så?
Citera
2014-03-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Expel

Sen behöver det ju inte vara så att det är en invandrar pojke som gjort detta, kan lika gärna vara en Svensk pojke som gjort detta.
// Expel.
Vad grundar du denna teori på?
De flesta har nog redan räknat ut att det är en nybyggare, kanske en ensamkommande som egentligen är 20 år.
Citera
2014-03-06, 15:00
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elon.fiske
Vad grundar du denna teori på?
De flesta har nog redan räknat ut att det är en nybyggare, kanske en ensamkommande som egentligen är 20 år.

Var precis min tanke, är 12 åringen skäggig ? En blunder av migrationensverket?
Citera
2014-03-06, 15:22
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avitall
Frågan vi måste ställa är givetvis om pojken verkligen är 12 år?

Såvida att han inte slog ner killen med ett järnrör bakifrån så förstår jag inte hur detta kunde hända.

Gissningsvis ett ensamkommande "barn" som uppgav att han var 12, men i själva verket är markant äldre.
Citera
2014-03-06, 16:08
Medlem
jomenvisst84s avatar
Kan mycket väl vara en riktig 12-åring. Spöade själv upp två 16-åringar som hoppade på mig när jag själv var 12-åring och gick i sjätte klass. Och med spöa menar jag att dom låg nedslagna på backen när jag gick där ifrån.
Senast redigerad av jomenvisst84 2014-03-06 kl. 16:20.
Citera
2014-03-06, 16:26
Medlem
Jeeevlar... skulle gärna vilja se en bild på den där 12-åringen. Han lär ju ha en ganska god fysik och något för stor kropp för sin ålder.. Annars lär 20 åringen vara en total mes
Citera
2014-03-06, 17:10
Medlem
Gosainackens avatar
20 åringen kan ju också ha någon typ av störning/mentalt handikapp, funktionsnedsättning.
Senast redigerad av Gosainacken 2014-03-06 kl. 17:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in