Citat:
Ursprungligen postat av
Burros
Mer halmgubbar alltså. Oväntat...not.
Att du inte hör pangpang är fortfarande ett sådant jävla nonsensargument att det inte går att ta dig på allvar, fattar du verkligen inte hur jävligt du gör bort dig?
När NIST erkände freefall för WTC 7 var som sagt diskussionen över och precis ingenting har förändrats sen dess mer än att ni debunkers har blivit totalt bortgjorda.
Och för första gången och förmodligen den enda gången så håller jag med dig.
Men jag har aldrig hört någon annan än foliehattar hävdat att det ser ut som en kontrollerad demolering. Det har ni foliehattar sagt i mer än 10 år.
Men det finns inte många likheter med en kontrollerad demolering.
Ta nu och titta på en kontrollerad demolering från tex. CDI. Enkelt att söka fram. Alla deras filmer så hörs det explosioner innan raset men inte just den dagen då det enligt er foliehattar är en kontrollerad demolering. Varför är det tyst just den dagen?
Kan du inte dra fram Niels Harrit igen? Duger han inte längre som ett sanningsvittne till dig längre? Vad har han gjort för fel?
NIST har inte erkänt frittfall för 7 WTC, det är en lögn och det vet du. Vi har gått igenom detta redan och du slutade svara på frågor så fort det blev lite obekvämt för dig.
NIST säger att en del av 7 WTC föll i free fall under en kortare del.
Men eftersom du inte ens vet vad acceleration är för något så förstår jag att detta är förvirrande för dig.
Men varför inte ta och läsa på lite om fysik tex. Kan ju vara bra och veta när du skriver om saker som har med fysik att göra. Men det kanske blir jobbigt att komma fram till en sanning som inte stämmer med fantasierna du nu sitter och kräks upp.