Citat:
Ursprungligen postat av
Fabulator
Kan ikke se du framviser noen nye momenter.
"Dokumentaren" har riktignok ikke vært vist, så vi får se - men som jeg hele tiden har skrevet - har man bevis kom med dem! Ingen er interessert i å forsvare dopere, i alle fall ikke i Norge og Sverige. Men denne tankegangen om at spekulasjoner er sikre bevis er jeg ikke med på. Det er langt unna min verdighet å være så enkel. De det gjelder har vært testet av Wada uanmeldt. Teller ikke dette i det hele tatt, er det SVT som skal ta over deres rolle som eksperter?
Intressant att du är så insatt. Du måste ha något att dölja annars kan man inte försvara det man inte har insikt i.
Jämför dig med en advokat som har till uppgift att fria oavsett vad som hänt.
Alla förnekar tills allt är påvisat, ex hon i detta OS som först skyllde på kosttillskott.
Ryssarna beskylls för gas, Exnon. Kanske det finns mer somnyttjar detta, bra att vända på alla stenar, även norska.
Dopingmedel ( Wikipedia)
Inhalering av xenongas stimulera kroppens egen produktion i njurarna av hormonet erytropoetin (Epo), som har en funktion vid regleringen av erytrocytproduktionen. Konstgjord tillförsel av Epo är en av de mest effektiva dopningsformerna och förbjuden enligt World Anti-Doping Agencys gällande regelverk, men i dag finns inga tester som kan bevisa fusket med stimulering med xenongas. Det har gjorts djurförsök med xenon och under loppet av ett dygn ökade Epo-produktionen med en faktor på 1,6