2014-03-04, 19:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Det är fortfarande du som har att bevisa industriellt massmord, inte jag. Vore jag dig skulle leta upp ett obduktionsprotokoll på en gasad jude, utan det finns inga forensiska bevis som styrker industriellt massmord.

Du som verkligen har fått "dille" på obduktionsprotokoll. Varför frågar du inte en historiker/forskare istället?
2014-03-04, 19:57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Intressant artikel. En sak som förnekar förtiger eller inte vet om är att förintelsen och gasningarna var kända innan kriget var över genom fångar som lyckats fly. Man hade planer på att bomba järnvägen men varför det inte blev av verkar ingen veta. Det finns artiklar och vittnesmål från tiden innan krigsslutet som är mycket detaljerade och stämmer väl överens med fynden som gjordes. Om nu gasningarna och massmorden är fejkade, hur lyckades man hinna med att göra om lägren? Eftersom ritningar, vittnesmål, platser stämmer överens med varandra från tiden innan Auscwitz intogs tills dess att det intogs och därefter så måste ju hela denna judiska scam påbörjats och Auschwitz måste ha gjorts om långt innan, ett par år innan tyskarna besegrades. Hur är detta möjligt? Alternativet är som jag ser det är att judarna lyckats skapa ett maskhål och besökt ett parallellt universum eller rest tillbaka i tiden och mixtrat med Auscwitz. Eller så kan det ju faktiskt vara så att det här är bara ett av hundratals logiska hål i förnekarnas förvirrade fantasier.

Ja inte förglömma "fångarna på trentpark" som avslöjande en del av desssa saker. Det finns både inspelat på och dokumenterat. Hur de kunnat förfalskats?? http://www.bbc.com/news/uk-20698098
2014-03-04, 19:58
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Du som verkligen har fått "dille" på obduktionsprotokoll. Varför frågar du inte en historiker/forskare istället?

Varför ska jag fråga efter något som inte existerar?
2014-03-04, 20:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Varför ska jag fråga efter något som inte existerar?
Varför existera det inte? Jo för det inte behövdes, de visste hur de dog och varför. Alltså ingen obduktion protokoll är nödvändig.

Jaså du fråga inte efter det?? citat: felia
Citat:
Det är fortfarande du som har att bevisa industriellt massmord, inte jag. Vore jag dig skulle leta upp ett obduktionsprotokoll på en gasad jude, utan det finns inga forensiska bevis som styrker industriellt massmord.
ändå vet du inte det existera!!
2014-03-04, 20:10
Medlem
felias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Varför existera det inte? Jo för det inte behövdes, de visste hur de dog och varför. Alltså ingen obduktion protokoll är nödvändig.

Jaså du fråga inte efter det?? citat: felia ändå vet du inte det existera!!

Vilka visste hur judarna dog?
2014-03-04, 20:25
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Vilka visste hur judarna dog?

Shit, vilket fel(ia)nde minne.... Tyskarna visste det. Dom hade ju ihjäl judarna. De förde noggranna protokoll över hur många de mördade och hur.
2014-03-04, 20:35
Medlem
felias avatar
Citat:
Shit, vilket fel(ia)nde minne.... Tyskarna visste det. Dom hade ju ihjäl judarna. De förde noggranna protokoll över hur många de mördade och hur.

Om nu tyskarna gasade judar varför skulle de behöva obducera dem efteråt? Når du verkligen upp till åldersgränsen på flashback?
2014-03-04, 20:59
Medlem
Citat:
Du menar alltså att alla kroppar som hittades borde ha obducerats? Det är iofs en saklig och logisk begäran.

Svar ja, äntligen trillade polletten ner hos dig.

Förtydligande så du inte missuppfattar igen, alltså inte att Tyskarna skulle ha obducerat något.
2014-03-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Men då efterfrågar du ju något du inte tror existerar?
Jag trodde i min enfald att du frågade efter något som finns, inte efter något som inte finns.

/VV

Uppenbart att du har extremt svårt att fatta en retorisk fråga.
2014-03-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YardBull
Återgå till ditt hello kitty pussel.
obduktionsprotokoll på gasade och därefter förbrända kroppar? Lär inte finnas nej.
2014-03-04, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
obduktionsprotokoll på gasade och därefter förbrända kroppar? Lär inte finnas nej.

Så alla kroppar hann förbrännas?
2014-03-04, 21:29
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Om nu tyskarna gasade judar varför skulle de behöva obducera dem efteråt? Når du verkligen upp till åldersgränsen på flashback?

Det var ni som sa att det skulle vara tyskarna som skulle obducera. Har du varken minne eller IQ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in