Citat:
Ursprungligen postat av
hoodog
Det finns ju rätt bra med kvalitetsskor även i budgetsegmentet. Titta på länksamlingen i gamla skotråden så får du ett gäng: tex Loake, Herring och Markowski.
För att inte tala om Meermin som har en
dubbelmunk 100 gånger snyggare än SS-dojan till ett
lägre pris (exklusive frakt), som dessutom är randsydd istället för blake och troligtvis har högre kvalitet på så väl ovanlädret som övriga detaljer.