Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Visst är denna tråden liiiite skev, men det stämmer ju det jag säger att uppfattningen av vilka målvakter som är bra och värdelösa skiljer sig från person till person. Själv tycker jag D. Alves inte är något att hänga i granen medans Sirigu är mer än okej.
Så att komma in och uttala sig om att denna målvakten suger, ta denna istället är ingen idé då alla som sagt har en egen uppfattning.
Ja, och han sa vad han tyckte?

Den andra killen var löjlig eftersom han sa att Diego Alves sög utan att ha testat honom själv, du är löjlig eftersom du måste hugga på något minst 1 gång varje sida. Varva ner lite, du har rätt ofta men inte alltid.
Citat:
Ursprungligen postat av
htsolna08
När jag skulle köpa messi så var för fan 75% pricebumpade dom höjde med 1 mille i slutet..
kan inte ea banna dessa?
var dessutom en som gick på det.. stackars honom som fick betala 2.75 mille för messi if.
fick tillslut en messi if för 1.7 mille, ganska billigt faktiskt

De utnyttjar bara ett hål i systemet. Tror det skadar fler genom att banna/ ta bort tradefunktionen än att låta de lite mer ouppmärksamma råka ut för bumps. Överjävligt är det och jag gillar det inte, men det är svårt att stoppa.
Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
Éderzito!
Är han en klinisk avslutare med fötterna också?