2014-02-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Det är fantastiskt att spelare som är silver är lika bra eller bättre än guld. Varför ens ha olika färger på korten?

Tomkins http://www.futhead.com/14/players/4001/james-tomkins/ hade lekstuga med Aubameyang när det gällde löp, vilket är rätt löjligt.

EDIT: Fan, det enda man gör är att klaga på spelet (givetvis för det knappt finns något bra med skiten) men ändå ska man fortsätta spela. Varför?

Jag har aldrig blivit lika arg, hävt ur mig så många olika svordomar, kastat saker och slagit i saker så mycket som när jag spelat FIFA (eller FUT rättare sagt) och ändå som du säger så fortsätter man lira.
Citera
2014-02-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Hur gör dom som budar precis under kasseringsvärdet på korten? Hur ser söktekniken ut? Har funderat på det ett tag.

Tex Giggs kasseringsvärde är 640 så dom budar 600.

Finns det något smidigt sätt att söka detta på? Eftersom det tar inte många sekunder innan nån lägger ett sånt bud på vissa spelare.
sämsta metoden att tjäna coins på, menmen... sök på någon usel spelare, gå till 59e minuten och lägg buden

e: sök på max bid 600c om hans är rare, 300c om han är nonrare
Citera
2014-02-27, 23:05
Medlem
Ja du, upplever så sjukt mycket fel just nu i spelet, mötte precis ett bra lag på pappret.
Nauer tar 18 bra skottlägen!!! Helt jävla sjukt. Och han sätter sina chanser och jag torskar med 3-0.
Min Luiz flyger som en vante mot alla hans anfallare, Diego Costa kan dem dra i hur jävla mycket som helst, tom dra ner honom som fri, inte fasen får man något för det. Nah detta börjar fan spåra ur nu.

Var tvungen att skriva av mig lite....
Citera
2014-02-27, 23:06
Medlem
Citat:
Då har du hört fel Sirigu suger däremot.
Eller så kanske det råkar vara så att uppfattningarna om målvakter skiljer sig enormt...?
Citera
2014-02-27, 23:10
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Eller så kanske det råkar vara så att uppfattningarna om målvakter skiljer sig enormt...?

Haha han svarade ju på killen som uttalade sig om en spelare utan att ha använt sig av den? den här tråden asså..

På detta spel, vem är er go-to-guy? Vem är det ni spelar som striker när ni måste ta 3 poäng för titeln/hålla er kvar?
Citera
2014-02-27, 23:14
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
sämsta metoden att tjäna coins på, menmen... sök på någon usel spelare, gå till 59e minuten och lägg buden

e: sök på max bid 600c om hans är rare, 300c om han är nonrare

jamen det är ju segt som fan eftersom man bara kan söka på en spelare i taget. Aja skitsamma, dum fråga egentligen. Det är ju som du säger, ett kasst sätt att tjäna coins.
Citera
2014-02-27, 23:15
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
snälla byt ut sirigu mot Diego alves

tack för tipset ska prova honom
Citera
2014-02-27, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Haha han svarade ju på killen som uttalade sig om en spelare utan att ha använt sig av den? den här tråden asså..

På detta spel, vem är er go-to-guy? Vem är det ni spelar som striker när ni måste ta 3 poäng för titeln/hålla er kvar?
Visst är denna tråden liiiite skev, men det stämmer ju det jag säger att uppfattningen av vilka målvakter som är bra och värdelösa skiljer sig från person till person. Själv tycker jag D. Alves inte är något att hänga i granen medans Sirigu är mer än okej.

Så att komma in och uttala sig om att denna målvakten suger, ta denna istället är ingen idé då alla som sagt har en egen uppfattning.
Senast redigerad av AntzPantz 2014-02-27 kl. 23:22.
Citera
2014-02-27, 23:20
Medlem
htsolna08s avatar
När jag skulle köpa messi så var för fan 75% pricebumpade dom höjde med 1 mille i slutet..

kan inte ea banna dessa?

var dessutom en som gick på det.. stackars honom som fick betala 2.75 mille för messi if.

fick tillslut en messi if för 1.7 mille, ganska billigt faktiskt
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate

Éderzito!
Citera
Medlem
Vet inte om någon redan skrivit men EA tweetade:
Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info.

Så det blir inga upgrades imorgon!
Citera
2014-02-27, 23:23
Medlem
Någon som har lust att slänga ihop ett silver lag för cirka 30k? Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in