2014-02-27, 23:25
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Ja du, upplever så sjukt mycket fel just nu i spelet, mötte precis ett bra lag på pappret.
Nauer tar 18 bra skottlägen!!! Helt jävla sjukt. Och han sätter sina chanser och jag torskar med 3-0.
Min Luiz flyger som en vante mot alla hans anfallare, Diego Costa kan dem dra i hur jävla mycket som helst, tom dra ner honom som fri, inte fasen får man något för det. Nah detta börjar fan spåra ur nu.

Var tvungen att skriva av mig lite....
Du sa ju att laget han hade var bra, då är det kanske inte konstigt han vinner? Dessutom är Luiz "klen" så det är inte så konstigt han förlorar dueller (beroende på vilka anfallare han har givetvis)
Citera
2014-02-27, 23:26
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Visst är denna tråden liiiite skev, men det stämmer ju det jag säger att uppfattningen av vilka målvakter som är bra och värdelösa skiljer sig från person till person. Själv tycker jag D. Alves inte är något att hänga i granen medans Sirigu är mer än okej.

Så att komma in och uttala sig om att denna målvakten suger, ta denna istället är ingen idé då alla som sagt har en egen uppfattning.

Fast i princip det ända som skiljer mellan SIF Alves och TOTY Neuer är 10 pos, 11 handling och 5cm.

Detta gör att han kan vara lite felpositionerad i vissa situationer, tex långskott. Man kan sätta ett träningskort på han om man känner för det. Men annars på nära håll är han fantastisk. Har gör sjuka räddningar på nära håll medans andra målvakter rör sig i slowmotion.
Citera
2014-02-27, 23:27
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Visst är denna tråden liiiite skev, men det stämmer ju det jag säger att uppfattningen av vilka målvakter som är bra och värdelösa skiljer sig från person till person. Själv tycker jag D. Alves inte är något att hänga i granen medans Sirigu är mer än okej.

Så att komma in och uttala sig om att denna målvakten suger, ta denna istället är ingen idé då alla som sagt har en egen uppfattning.

Ja, och han sa vad han tyckte? Den andra killen var löjlig eftersom han sa att Diego Alves sög utan att ha testat honom själv, du är löjlig eftersom du måste hugga på något minst 1 gång varje sida. Varva ner lite, du har rätt ofta men inte alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
När jag skulle köpa messi så var för fan 75% pricebumpade dom höjde med 1 mille i slutet..

kan inte ea banna dessa?

var dessutom en som gick på det.. stackars honom som fick betala 2.75 mille för messi if.

fick tillslut en messi if för 1.7 mille, ganska billigt faktiskt

De utnyttjar bara ett hål i systemet. Tror det skadar fler genom att banna/ ta bort tradefunktionen än att låta de lite mer ouppmärksamma råka ut för bumps. Överjävligt är det och jag gillar det inte, men det är svårt att stoppa.

Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Éderzito!

Är han en klinisk avslutare med fötterna också?
Citera
2014-02-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Fast i princip det ända som skiljer mellan SIF Alves och TOTY Neuer är 10 pos, 11 handling och 5cm.

Detta gör att han kan vara lite felpositionerad i vissa situationer, tex långskott. Man kan sätta ett träningskort på han om man känner för det. Men annars på nära håll är han fantastisk. Har gör sjuka räddningar på nära håll medans andra målvakter rör sig i slowmotion.
Är ju just långskott som han är helt katastrofal på, räcker inte med fingrarna för att räkna hur många gånger jag har satt långskott på han där han står heeeeeelt fel. Längden är något som jag värderar högt så där är det ju sådär
Citera
2014-02-27, 23:33
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
När jag skulle köpa messi så var för fan 75% pricebumpade dom höjde med 1 mille i slutet..

kan inte ea banna dessa?

var dessutom en som gick på det.. stackars honom som fick betala 2.75 mille för messi if.

fick tillslut en messi if för 1.7 mille, ganska billigt faktiskt

Håller med! detta jag förde ett het debatt om för några kvällar sedan men fick typ alla emot mig.
Citera
2014-02-27, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Haha han svarade ju på killen som uttalade sig om en spelare utan att ha använt sig av den? den här tråden asså..

På detta spel, vem är er go-to-guy? Vem är det ni spelar som striker när ni måste ta 3 poäng för titeln/hålla er kvar?
Benteke, har inte testat UP än.
Citera
2014-02-27, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Är han en klinisk avslutare med fötterna också?

För sin rank och för sitt pris, ja. Jämfört med de stora namnen, nja.

Alltså det som är så härligt med Éder, förutom hans huvudspel och styrka, är hans bollskicklighet. Oerhört teknisk och smidig för att vara så ''stor''.
Citera
2014-02-27, 23:37
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
De utnyttjar bara ett hål i systemet. Tror det skadar fler genom att banna/ ta bort tradefunktionen än att låta de lite mer ouppmärksamma råka ut för bumps. Överjävligt är det och jag gillar det inte, men det är svårt att stoppa.

kanske är ute och cyklar men kan man inte bara stoppa tradeoffers så slipper man pricebumpers?
Citera
2014-02-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Håller med! detta jag förde ett het debatt om för några kvällar sedan men fick typ alla emot mig.
Hahah, juste denja!

Men ditt argument var ju inbecillt, kommer inte ihåg var det var nu igen men ändå..
Citera
2014-02-27, 23:40
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Är ju just långskott som han är helt katastrofal på, räcker inte med fingrarna för att räkna hur många gånger jag har satt långskott på han där han står heeeeeelt fel. Längden är något som jag värderar högt så där är det ju sådär

Sätt en träningskort på honom så har du en TOTY Neuer i mål. Annars kan du ju göra något åt det när du vet vad hans svaghet är och göra det svårt att ta långskott. Dessutom är det ju inte många långskott som går in utan bara några extra än i normala fall. Jag har spelar minst hundra matcher med honom och jag stör mig inte alls på honom. Dom långskotten som går in är väldigt bra skott och även några få av dom räddar han ut till hörna. Däremot har han räddat mig många gånger i returlägen och liknande situationer i straffområdet.

men men, smaken är som baken. Kanske lättare att ha buffon i mål och tvinga fram långskott från motspelarna?
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-27 kl. 23:51.
Citera
2014-02-27, 23:41
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Hahah, juste denja!

Men ditt argument var ju inbecillt, kommer inte ihåg var det var nu igen men ändå..

Om du inte kommer ihåg så ska du nog inte kalla mig för iMbecill

Mitt argument vad att EA borde jobba för en säkrare spelupplevelse utan att det ska uppkomma tråkigheter som dödar glädjen så som bla att folk försöker lura andra(nya) spelare. Men även utforma spelet och transferdelen på så sätt att misstag inte begås så pass lätt som det görs i dagsläget.

Eftersom jag har spelat enormt mycket online poker på sjukt många olika sajter så vet jag hur stor skillnad det är mellan ett dåligt utformat format gentemot ett bra. Det är dag och natt. Ett dåligt utformat format kan kosta en sjuka mängder pengar bara på enkla misstag som man oundvikligt gör eller blir dyrt att lära sig av.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-27 kl. 23:52.
Citera
2014-02-27, 23:43
Medlem
fingercuffss avatar
http://www.futhead.com/14/squads/7450869/

Sirigu funkar fan inte alls för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem