2014-02-27, 20:55
Medlem
Jag läste en rapport om att det tydligen ska vara svårt för dom att hitta flubro och detta gjorde polisen orolig då den kan användas till att begå brott.
Måste veta vad dom ska leta efter tror jag. Eller var den bara svårupptäckt. 4mg satt i 28 dagar på test person.
Fast nu om den klassas så blir den nog standard på analys.
Jag hoppas dom tar tillvara på denna och gör den till medicin och skitbra att ha som nertrappnings benzo.
Fattar inte att den funnits snart 2år. Jag köpte den i juli 2012 första gången. Rent pulver och noll uppgifter om hur den skulle doseras så blev 70mg direkt sen är 2veckor suddigt som fan.
Synd den försvinner men har ett lager nu. Vill åt 8mgś med innan klassning.
Citera
2014-02-27, 22:19
Medlem
flubromazepam omvandlas tilll en metabolit som ger positivt för iktorvil på analys.
Senast redigerad av qraanium 2014-02-27 kl. 22:24.
Citera
2014-02-27, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio5
Jag läste en rapport om att det tydligen ska vara svårt för dom att hitta flubro och detta gjorde polisen orolig då den kan användas till att begå brott.
Måste veta vad dom ska leta efter tror jag. Eller var den bara svårupptäckt. 4mg satt i 28 dagar på test person.
Jag hoppas dom tar tillvara på denna och gör den till medicin och skitbra att ha som nertrappnings benzo.
Fattar inte att den funnits snart 2år. Jag köpte den i juli 2012 första gången. Rent pulver och noll uppgifter om hur den skulle doseras så blev 70mg direkt sen är 2veckor suddigt som fan.
när klassas flubro?
Citera
2014-02-27, 22:33
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qraanium
när klassas flubro?

Inget någon kan veta nu om du inte har just det jobbet men gissar på 2-3 månader.
Citera
2014-02-27, 22:35
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
flubromazepam omvandlas tilll en metabolit som ger positivt för iktorvil på analys.

Låter sådär i trovärdighet, sorry lite misstänksam, dumt du har inte lust att scanna in det papperet från analysen?
Citera
2014-02-27, 22:36
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Fick tyvärr inga detaljer utan bara "positiv".
Ger uppenbarligen utslag lång tid efter i alla fall då det var minst en vecka mellan senaste dosering och piss.
Tråkigt gör dig att det visade positivt.

Tack så mycket för att du delade med dig av informationen i alla fall!

Mvh!
Citera
2014-02-27, 22:38
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Har du något som kan bevisa det?
Citera
2014-02-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det kanske du har rätt i, jag ville bara upplysa om att tekniken finns. Jag måste erkänna att jag faktiskt inte har en aning om var de skickar mina prover eller vilka metoder de använder. Lika bra det, så tror man att det är omöjligt att fuska.
alla analyser skickas till stockholm., om de skickas dvs
Citera
2014-02-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Har du något som kan bevisa det?
Tyvär inga bevis men jag kan min farmakologi. De delar metaboliter, likt sobril är en metobilt av stesolid,
Senast redigerad av qraanium 2014-02-27 kl. 22:53.
Citera
2014-02-27, 23:00
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Tyvär inga bevis men jag kan min farmakologi. De delar metaboliter, likt sobril är en metobilt av stesolid,

OK

Jag åt 300mg samma vecka som analyserat test, visade negativt...
Citera
2014-02-27, 23:15
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
OK

Jag åt 300mg samma vecka som analyserat test, visade negativt...
Och där sprack "qraanium" teorier!
Citera
2014-03-04, 01:39
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio5

Oj.. ahr den funnits så länge..? kan du länka till rapporten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in