2014-02-04, 18:35
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Fick tyvärr inga detaljer utan bara "positiv".
Ger uppenbarligen utslag lång tid efter i alla fall då det var minst en vecka mellan senaste dosering och piss.

På vad? inga detaljer?

Att du hade flubromazepam eller bara vilken benso som helst i kroppen?

Får också svar snart, men intressant ändå.

Lär va körd oavsett, fan också, men sånt som händer...
Citera
2014-02-04, 18:38
Medlem
purezones avatar
ska pissa eller ev ta blodprov analys på torsdag.
Det är är då 29 dagar sen sista intaget av 150mg under en veckas tid. återkommer också med resultat.
Gott att man kan bortförklara sig den här gången om det skulle visa sig vara något
Senast redigerad av purezone 2014-02-04 kl. 18:46.
Citera
2014-02-04, 19:30
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rufflebutt
Det här är en studie om just detta: http://www.uniklinik-freiburg.de/rechtsmedizin/live/forschung/Conferences/MoosmannTIAFT201301.pdf

Kan dock ej så mycket kemi, så om någon förstår resultaten bättre förklara gärna vad de innebär.

Har hört att det visar på sticka dock.

Pyrazolam har inga metaboliter och har en halveringstid på 17-18 timmar.
Flubromazepam bryts snabbt ner till en debrominerad? version av flubromazepam och har en halveringstid på 106 timmar.

Så för att svara på TS fråga.
Nej flubromazepam har inga klassade metaboliter.

Till personen som säger att dom fick ett positivt analys besked tror jag inte på.
Både substanserna visar positivt på stickor.
Citera
2014-02-04, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Till personen som säger att dom fick ett positivt analys besked tror jag inte på.
Både substanserna visar positivt på stickor.

Tittar du på sidan 11 finns flubromazepam med som spårbar substans i en sorts urinanalys, men det är förmodligen väldigt ovanligt att dom använder en sån:http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/rk/IF202-024-Analyslista-jan14.pdf
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-02-04 kl. 19:41.
Citera
2014-02-04, 19:52
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Tittar du på sidan 11 finns flubromazepam med som spårbar substans i en sorts urinanalys, men det är förmodligen väldigt ovanligt att dom använder en sån:http://www.rmv.se/fileadmin/RMVFiles/rk/IF202-024-Analyslista-jan14.pdf

Ja har läst det med, men rättsmedicin verket används väl bara vid obduktioner? Känns som man kan ta ett positivt svar när om man enda är död
Citera
2014-02-04, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ja har läst det med, men rättsmedicin verket används väl bara vid obduktioner? Känns som man kan ta ett positivt svar när om man enda är död

Det kanske du har rätt i, jag ville bara upplysa om att tekniken finns. Jag måste erkänna att jag faktiskt inte har en aning om var de skickar mina prover eller vilka metoder de använder. Lika bra det, så tror man att det är omöjligt att fuska.
Citera
2014-02-04, 20:12
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
På vad? inga detaljer?

Att du hade flubromazepam eller bara vilken benso som helst i kroppen?

Får också svar snart, men intressant ändå.

Lär va körd oavsett, fan också, men sånt som händer...

Nej inga detaljer. Hade varit intressant att se hur mycket och av vad.
Har inte ätit några andra benso än flubro den senaste tiden.

Positivt resultat på analys alltså.
Senast redigerad av telepati 2014-02-04 kl. 20:15.
Citera
2014-02-05, 22:23
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Nej inga detaljer. Hade varit intressant att se hur mycket och av vad.
Har inte ätit några andra benso än flubro den senaste tiden.

Positivt resultat på analys alltså.
var detta från polisen? du kan begära ut grundligt test vad det var positivt för såfall.
Citat:

Rättsmedecinverket är dem som utför analys av i vartfall blod om det finns spår av narkotika, har jag för mig..
Citera
2014-02-06, 11:15
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
var detta från polisen? du kan begära ut grundligt test vad det var positivt för såfall.

Rättsmedecinverket är dem som utför analys av i vartfall blod om det finns spår av narkotika, har jag för mig..

När jag åkte fast för rattfylleri(drog) så gjorde skl analysen.(av blodet)
Citera
2014-02-06, 19:07
Medlem
bongloards avatar
Citat:
När jag åkte fast för rattfylleri(drog) så gjorde skl analysen.(av blodet)

Det som är intressant är hur länge det syns i blodet. Ge gärna mer info är du snäll
Citera
2014-02-06, 21:48
Medlem
telepatis avatar
[quote=Tjackad-Tullare|47383134]var detta från polisen? du kan begära ut grundligt test vad det var positivt för såfall.

Det var inte via polisen. Blir intressant och se om det visar positivt för den här veckan med. Får resultat på onsdag.
Citera
2014-02-06, 22:29
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Det som är intressant är hur länge det syns i blodet. Ge gärna mer info är du snäll

Du får ursäkta mig om jag var otydlig. Jag diskuterade bara analyser av blod allmänt inte flubromazepam och analyser.

Jag har aldrig tagit flubromazepam och min rattfylla inträffade för 8-9 år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in