Jag läste en rapport om att det tydligen ska vara svårt för dom att hitta flubro och detta gjorde polisen orolig då den kan användas till att begå brott.
Måste veta vad dom ska leta efter tror jag. Eller var den bara svårupptäckt. 4mg satt i 28 dagar på test person.
Fast nu om den klassas så blir den nog standard på analys.
Jag hoppas dom tar tillvara på denna och gör den till medicin och skitbra att ha som nertrappnings benzo.
Fattar inte att den funnits snart 2år. Jag köpte den i juli 2012 första gången. Rent pulver och noll uppgifter om hur den skulle doseras så blev 70mg direkt sen är 2veckor suddigt som fan.
Synd den försvinner men har ett lager nu. Vill åt 8mgś med innan klassning.
Jag läste en rapport om att det tydligen ska vara svårt för dom att hitta flubro och detta gjorde polisen orolig då den kan användas till att begå brott.
Måste veta vad dom ska leta efter tror jag. Eller var den bara svårupptäckt. 4mg satt i 28 dagar på test person.
Jag hoppas dom tar tillvara på denna och gör den till medicin och skitbra att ha som nertrappnings benzo.
Fattar inte att den funnits snart 2år. Jag köpte den i juli 2012 första gången. Rent pulver och noll uppgifter om hur den skulle doseras så blev 70mg direkt sen är 2veckor suddigt som fan.
Fick tyvärr inga detaljer utan bara "positiv".
Ger uppenbarligen utslag lång tid efter i alla fall då det var minst en vecka mellan senaste dosering och piss.
Tråkigt gör dig att det visade positivt.
Tack så mycket för att du delade med dig av informationen i alla fall!
Det kanske du har rätt i, jag ville bara upplysa om att tekniken finns. Jag måste erkänna att jag faktiskt inte har en aning om var de skickar mina prover eller vilka metoder de använder. Lika bra det, så tror man att det är omöjligt att fuska.
alla analyser skickas till stockholm., om de skickas dvs
Oj.. ahr den funnits så länge..? kan du länka till rapporten?