2014-02-25, 23:44
Medlem
Hade inte "i samarbete med event limousine" varit med i slutet så hade jag varit beredd att tro att videon är gjord med rejäl glimt i ögat och resultatet av ett genis kreativitet. Ni som hyllar denna video bör tänka om en gång och inse att det inte är i närheten av så "sofistikerat" genialt som ni verkar inbilla er
Citera
2014-02-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-ice
Hade inte "i samarbete med event limousine" varit med i slutet så hade jag varit beredd att tro att videon är gjord med rejäl glimt i ögat och resultatet av ett genis kreativitet. Ni som hyllar denna video bör tänka om en gång och inse att det inte är i närheten av så "sofistikerat" genialt som ni verkar inbilla er

Jag har hört att definitionen av ett sant geni, är när geniet inte behöver anstränga sig för att skapa något genialt. Det geniala bara kommer av sig självt.
Citera
2014-02-26, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Jag har hört att definitionen av ett sant geni, är när geniet inte behöver anstränga sig för att skapa något genialt. Det geniala bara kommer av sig självt.

Jaha, vad har det med den här diskussionen att göra? Menar du att skaparen inte har ansträngt sig och enligt din definition därmed är ett geni? Finns många "genier" därute isf
Citera
2014-02-26, 09:42
Medlem
Mr.Nesss avatar
Den videon var ju så sorgligt dålig att jag mådde dåligt

Men frågan är i vilka lokaler dessa tomtar ska husera? Blir inte riktigt klok på det..
Citera
2014-02-26, 09:48
Bannlyst
Jag mår så dåligt att jag vill ta livet av mig. Fjortisar överallt.
Citera
2014-02-26, 09:57
Medlem
Herr gurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Den videon var ju så sorgligt dålig att jag mådde dåligt

Men frågan är i vilka lokaler dessa tomtar ska husera? Blir inte riktigt klok på det..
Jag är inte heller helt säker. Det borde vara vid Kulturen va?
Citera
2014-02-26, 10:01
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr gurka
Jag är inte heller helt säker. Det borde vara vid Kulturen va?
Jag tänkte också på Kulturen, men där har dom väl rockklubb? Det kanske är varannan helg som gäller..
Citera
2014-02-26, 10:10
Avslutad
Vad tusan är det för fel på killen med det långa blonda hårets näsa? Ser nästan ut som en hund när man ser honom rakt framifrån.
Citera
2014-02-26, 10:18
Medlem
rasismes avatar
Att supa och åka limousine är det bästa som finns. Det förmedlar den här videon bra.
Citera
2014-02-26, 10:36
Medlem
Knullkungens avatar
Skåne har inte ändrat sig ett dyft sedan jag bodde där för 12 år sedan. Skönt att se...
Citera
2014-02-26, 11:35
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Jag tänkte också på Kulturen, men där har dom väl rockklubb? Det kanske är varannan helg som gäller..

Tegnersplatsen 4 är Kulturens adress men det här spektaklet är väldigt långt ifrån något som Kulturen skulle syssla med.
Citera
2014-02-26, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Tegnersplatsen 4 är Kulturens adress men det här spektaklet är väldigt långt ifrån något som Kulturen skulle syssla med.

Åfan, Kulturen alltså. Jag har faktiskt varit där på kvällen i det där kaféet utanför huvudingången. Då har de kört med DJ som spelar dunkadunka och haft bar med bartender så det är inte omöjligt att det är i Kulturens kafé. Har även ätit brunch en gång i detta kafé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in