2014-02-24, 23:33
  #1
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=HeAMY58zy3I&app=desktop
Deras promotion video, mer behövs inte sägas.
Vad tror ni?
Jag är sjukt exalterad, tjejerna kunde ju verkligen dansa sönder machokillarna.
Citera
2014-02-24, 23:37
  #2
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Höll på att skratta ihjäl mig... Hoppas klubben ät bra för din skull!
Citera
2014-02-24, 23:53
  #3
Medlem
Out-of-Steps avatar
HAHAHA! Sa hon att de skulle på falafelkväll?
Citera
2014-02-24, 23:58
  #4
Medlem
Så jävla smart av dem att göra den kackigaste jävla videon i världshistorien, lägga upp den på internet, och det blir årets nätsnackis. En ny gangnamstyle!
Citera
2014-02-25, 00:24
  #5
Medlem
Asurmans avatar
Förutom att ljudet var helt åt helvete tycker jag att den var sådär lite små härligt dryg.
Citera
2014-02-25, 00:38
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asurman
Förutom att ljudet var helt åt helvete tycker jag att den var sådär lite små härligt dryg.

Tror du att det kan vara en ny gangnamstyle? Tror du att den var medvetet urusel för att få mycket uppmärksamhet?
Citera
2014-02-25, 00:41
  #7
Medlem
fattonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Så jävla smart av dem att göra den kackigaste jävla videon i världshistorien, lägga upp den på internet, och det blir årets nätsnackis. En ny gangnamstyle!

Tror du verkligen den kommer att locka folk att dra dit? All publicitet är INTE bra publicitet även om det är folk som vill tro det, speciellt inte i krog/restaurangbranschen.
Citera
2014-02-25, 00:45
  #8
Bannlyst
Ett nytt år har nästan precis börjat och TS dömer redan ut nattklubben som "årets skämt". Varför inte gå dit och visa hur en dans ska se ut? Sedan är det bara att ställa sig med tummarna i byxfickorna och peka med de andra fingrarna mot gylfen a'la 70-talet så kommer brudarna.
Citera
2014-02-25, 00:47
  #9
Medlem
Koksans avatar
Detta var varken roligt eller tragiskt.
Detta var väldigt VÄLDIGT amatörgjort. Skulle ju inte skada att fixa ljudet lite bättre. Sen så skulle man ju kunna ha lite mer naturlig dialog.

Fast killen med det långa blonda håret var ju skön

Här är facebook sidan om någon bryr sig: https://www.facebook.com/klubbpalaza

/Koksan
__________________
Senast redigerad av Koksan 2014-02-25 kl. 00:53.
Citera
2014-02-25, 00:50
  #10
Medlem
rasismes avatar
Jag blev sugen på röj. Bra reklam.
Citera
2014-02-25, 00:58
  #11
Avslutad
Oj! Oj!
Detta kommer nog stjälpa än hjälpa.
Citera
2014-02-25, 01:40
  #12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogerQ
Tror du att det kan vara en ny gangnamstyle? Tror du att den var medvetet urusel för att få mycket uppmärksamhet?

Ganska uppenbart att den är det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in