Citat:
Ursprungligen postat av
fattony
Tror du verkligen den kommer att locka folk att dra dit? All publicitet är INTE bra publicitet även om det är folk som vill tro det, speciellt inte i krog/restaurangbranschen.
Jag har bott i Lund och jag kan tala om att de ironiska lundastudenterna älskar sån här kitsch. Så stort är inte Lund att man kan välja och vraka hur som helst. Det mest hajpade drar mest folk, helt enkelt. Det är inte New York precis. Antagligen är det de kreativa lundastudenterna som gjort att klippet har tagit sig så långt som att det redan gör succé här på Flashback. Jag önskar klubben all lycka i framtiden!
Citat:
Ursprungligen postat av
priz
Den här videon är ju makalös, jag är helt stum av beundran. Dom har fan i mig lyckats ta någonting som borde vara gjort 1991 och lyckats göra den i en 2014 tappning. Den här videon borde höjas till skyarna, borde kult- och geniförklaras på samma gång. Helt stum av beundran, varför är inte den här videon årets viral redan???
Förresten ser han fan ut som ett lejon han borde vara med i någon slags OZ uppsättning.
Håller med. De är genier och "den sköna snubben" kommer snart dra in feta reklamkontrakt på TV.