2014-02-20, 18:31
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Hur mycket rekommenderar ni för en första gångare? Antar att jag har tolerans från flub, vilket har en halveringstid på 106h, om det nu är korstolerans.

Hur lång tid innan det slår om man tar det oralt?
Citera
2014-02-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Hur mycket rekommenderar ni för en första gångare? Antar att jag har tolerans från flub, vilket har en halveringstid på 106h, om det nu är korstolerans.

Hur lång tid innan det slår om man tar det oralt?
Xanor slår ganska snabbt, för mig tar det max 15 minuter, det beror helt på hur mycket ångest jag har för stunden. Jag vet inte vad jag har att jämföra med eftersom att jag inte har provat flub, men 1mg är väl ett bra ingångsvärde. Börja där och se hur det känns. Allt hänger ju på om du vill bli av med ångest eller flumma.
Citera
2014-02-20, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
älskar denna substans, men då jag inte får någon som helst hjälp i shopavdelningen frågar jag här.

någon som har en grönad sida som förser alprazolam, bortsett från ksalol?

tack på förhand

Vad är felet på Ksalol 1mg från galenika HG ,bland de bättre alpran lång väg.

Samt shopparna här på FB e ett skämt hoppas jag du vet vid detta laget.
Hb har annat

bara söka ,kommer ej till dig
Citera
2014-02-20, 19:00
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Lix
Xanor slår ganska snabbt, för mig tar det max 15 minuter, det beror helt på hur mycket ångest jag har för stunden. Jag vet inte vad jag har att jämföra med eftersom att jag inte har provat flub, men 1mg är väl ett bra ingångsvärde. Börja där och se hur det känns. Allt hänger ju på om du vill bli av med ångest eller flumma.

En blandning av flum och bli av med tillfällig ångest skulle jag vilja påstå. Har det i pulverform så tog en knivspets, gissar på att det är 0.5mg - 1mg. Smaka skit gjorde det iallafall.
Citera
2014-02-20, 20:55
Medlem
Citat:
En blandning av flum och bli av med tillfällig ångest skulle jag vilja påstå. Har det i pulverform så tog en knivspets, gissar på att det är 0.5mg - 1mg. Smaka skit gjorde det iallafall.
När jag har haft sådan ångest att jag bara har slängt i mig piller så har det slutat på typ 5mg och någon liter vin. Det blir ett jävligt fint rus som dessvärre inte varar länge eftersom att man slocknar så fort. Mrn några mg i kombination med alkohol borde göra susen.
Citera
2014-02-20, 22:44
Bannlyst
Citat:
jag förstår inte jag tog 3 mg xanor och jävligt stark kaffe, kännde fan inte av någonting!? testade med lite spirt också kände fortfarande inte an något, väger 75 kg är 186 cm lång fattar inte vad som är grejen? ska man få ett rus eller bara sommna? hur länge håller skiten? Jag vi hha effekt har redan slösat massa piller som inte funkar ju vafan.
Citera
2014-02-21, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatanhardamp
jag förstår inte jag tog 3 mg xanor och jävligt stark kaffe, kännde fan inte av någonting!? testade med lite spirt också kände fortfarande inte an något, väger 75 kg är 186 cm lång fattar inte vad som är grejen? ska man få ett rus eller bara sommna? hur länge håller skiten? Jag vi hha effekt har redan slösat massa piller som inte funkar ju vafan.
Var Xanoren från apoteket? Annars vet du inte 100% vad du fått! Sedan är 3mg inte en speciellt stor dos att "droga"på, hade själv vanliga Pfizer 2mg-stavar och var ordinerad fyra st om dagen samt 1 1/2-2 st 2mg-stavar vid panikångest... Helt omöjliga att lägga av med för mig! Har dock alltid skött jobb o familj....
Citera
2014-02-21, 03:01
Medlem
blazermannens avatar
Xanor i näsan funkar faktiskt hyggligt måste jag säga. Över förväntan. För er som inte visste.
Citera
2014-02-21, 03:03
Medlem
blazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Är det någon märkbar skillnad? Kanske borde testa. Hur står man ut med smaken?
Självklart blir det skillnad, 5mg knaprat kickar igång riktigt schysst inom 20 min, balansen blir nästan lite flummig i början. Fint att svälja ner med en redbull.
Citera
2014-02-21, 05:05
Medlem
Har gobbe-at just nu. Tagit ca 7 mg ksalol tidigare ikväll. Det hjälpte men kan min bensotolerans verkligen vara så hög? Har ca 100mg ksalol kvar... Köpte lösa, utan blister och det jag undra över är hur troligt är det är det att dessa Ksalol verkligen innehåller 1mg?
Som bekant saluförs dessa Ksalol i Serbien av Galenika som 0,25, 0,5 och 1mg och rent teoretiskt kan mina Xanor innehålla så lite som 0,25mg och inte 1mg som dessa säljs till mig. Hur mycket billigare är detta att importera tex 0,25mg ksalol istället för 1mg från Serbien?
Senast redigerad av VV 2014-02-21 kl. 05:08.
Citera
2014-02-21, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Har gobbe-at just nu. Tagit ca 7 mg ksalol tidigare ikväll. Det hjälpte men kan min bensotolerans verkligen vara så hög? Har ca 100mg ksalol kvar... Köpte lösa, utan blister och det jag undra över är hur troligt är det är det att dessa Ksalol verkligen innehåller 1mg?
Som bekant saluförs dessa Ksalol i Serbien av Galenika som 0,25, 0,5 och 1mg och rent teoretiskt kan mina Xanor innehålla så lite som 0,25mg och inte 1mg som dessa säljs till mig. Hur mycket billigare är detta att importera tex 0,25mg ksalol istället för 1mg från Serbien?

Sant som du säger men nästan alla ksalol som kommer är 1mg ,varför ens försöka med 0,25mg samma storlek o allt kostnaden blir inget men samma risk ,och som du sa Gobbe avtändning ,phuu inte att underskatta, fan vet hur många som helst när alla tog kork ,fick lägga in sig pga symptomen.

så dina ksalol kommer du nog få köpa några 100pack till innan det e över tyvärr ,lycka till
Citera
2014-02-21, 08:28
Medlem
CoopColas avatar
Vill ta mina xanor idag på tom mage, har för en kvart sedan ätit en skål yoghurt. Räcker det med att jag väntar en timme? Två? Förstår att det är olika från person till person men på ett ungefär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in