Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Han bygger på sig tolerans mycket snabbare än vad du gör ja. En del behöver ju äta det varje dag så det är inte ovanligt att man får det utskriver så. Eller så får man det vid behov som du har fått.
Hej , klämmer in en fråga här som jag lagt i en annan tråd men inte fått svar , du verkar veta en hel del om detta så prövar med o ställa frågan här
Jag tar mina Xanor 1 mg tre gånger dagligen p.g.a mina symptom (Social fobi) samt (Panikångest)
Och det jag skulle vilja ha svar på är om jag kan bibehålla denna dos med Xanoren utan att behöva öka den så småningom vilket jag misstänker att jag kommer få göra?
Eller vore det bättre att byta till ett Benz med längre halveringstid t.ex ikto , med tanke på toleransen och om den nås lika snabbt , långsammare eller snabbare jämfört med Xanor?
Xanoren funkar alldeles utmärkt , är bara orolig över om o hur länge dom kommer hjälpa med samma dos , för vill ju inte behöva höja o höja för att uppnå samma verkan.
Så vore ett byte till benzo med längre halveringstid en bra ide , eller en dålig ide ?
Vill oxå tillägga att jag absolut inte är ute efter flum utan bara välmående
Alla svar uppskattas enormt mycket