Citat:
Ursprungligen postat av
BadrHari
Hur kommer det sig att malmö är så dåliga? Klassisk klubb med bra läktarkultur och sportsliga framgångar, de borde ha en stark liga men som jag förstått det är det enda aktiva dom har är en yngreliga som åker på stryk oftast?
att dom är sämre än stockholm, göteborg och köpenhamn är väl inte konstigt? nordiska scenen utöver dom 3 städerna är inte särskilt bra. vad har oslo och bergen att komma med?
deras yngre hade väl 4 raka vinster förra året? sen fick dom däng av djurgårdens yngre.
deras äldre vet jag stökade mot aik hemma förra året och körde mot gais 2012 uppgjort.
är det nån som förövrigt har koll på linköping? väldigt tyst om dom senaste tiden.