2014-02-23, 17:37
  #24169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
"Casualkläder" är ju i regel kläder som håller en viss kvalitet och prisnivå. Ska ni matcha det så går det därför inte att bara sy ihop vilken skit som helst. Sedan tror jag att det blir svårt rent allmänt att väcka intresse för ett sådant märke om ni inte själva hör hemma på scenen. Vet dock att Feyenoord har eller hade ett eget "casualmärke" som hette FR, vilket stod för Feyenoord Rotterdam. Lär väl inte ha sålt så bra utanför deras egna kretsar dock...

Det är jag mycket medveten om, skulle aldrig göra något med dålig kvalité.
Om intresset så är det ju därför vi tänkte oss om man skulle kunna få några grabbar som har hög status inom dessa kretsar skulle kunna tänka sig att bära kläderna emot att dom får dom gratis. Nej ingen av oss hör hemma på scenen men har vänner som är aktiva på scenen.
Citera
2014-02-23, 18:23
  #24170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Det är jag mycket medveten om, skulle aldrig göra något med dålig kvalité.
Om intresset så är det ju därför vi tänkte oss om man skulle kunna få några grabbar som har hög status inom dessa kretsar skulle kunna tänka sig att bära kläderna emot att dom får dom gratis. Nej ingen av oss hör hemma på scenen men har vänner som är aktiva på scenen.
Ja men hör med dina aktiva polare då, eller är de inte bekanta med de "stora grabbarna"?
Citera
2014-02-23, 18:32
  #24171
Medlem
Hur kommer det sig att malmö är så dåliga? Klassisk klubb med bra läktarkultur och sportsliga framgångar, de borde ha en stark liga men som jag förstått det är det enda aktiva dom har är en yngreliga som åker på stryk oftast?
Citera
2014-02-23, 19:13
  #24172
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Hur kommer det sig att malmö är så dåliga? Klassisk klubb med bra läktarkultur och sportsliga framgångar, de borde ha en stark liga men som jag förstått det är det enda aktiva dom har är en yngreliga som åker på stryk oftast?


att dom är sämre än stockholm, göteborg och köpenhamn är väl inte konstigt? nordiska scenen utöver dom 3 städerna är inte särskilt bra. vad har oslo och bergen att komma med?

deras yngre hade väl 4 raka vinster förra året? sen fick dom däng av djurgårdens yngre.

deras äldre vet jag stökade mot aik hemma förra året och körde mot gais 2012 uppgjort.

är det nån som förövrigt har koll på linköping? väldigt tyst om dom senaste tiden.
Citera
2014-02-23, 22:15
  #24173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av National..Acrobat
Ja men hör med dina aktiva polare då, eller är de inte bekanta med de "stora grabbarna"?

Är inte så jätte tajt med de som är aktiva men visst kommer jag prata med de om detta företag kommer bli av. Och jo jag tror nog allt att de kan ha kontakt med de killar jag skulle vilja samarbeta med.
Ps. Om någon "stor grabb" mot min förmodan sitter och läser det här så får den gärna pm.a
Citera
2014-02-24, 02:25
  #24174
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustusgbg
att dom är sämre än stockholm, göteborg och köpenhamn är väl inte konstigt? nordiska scenen utöver dom 3 städerna är inte särskilt bra. vad har oslo och bergen att komma med?

deras yngre hade väl 4 raka vinster förra året? sen fick dom däng av djurgårdens yngre.

deras äldre vet jag stökade mot aik hemma förra året och körde mot gais 2012 uppgjort.

är det nån som förövrigt har koll på linköping? väldigt tyst om dom senaste tiden.
Cluben gömmer sig när ett storlag kommer till Linköping.
Citera
2014-02-24, 06:36
  #24175
Medlem
.
Citera
2014-02-24, 09:20
  #24176
Medlem
Varför har ingen tagit upp gårdagens batalj på götgatan?
Citera
2014-02-24, 09:24
  #24177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Är inte så jätte tajt med de som är aktiva men visst kommer jag prata med de om detta företag kommer bli av. Och jo jag tror nog allt att de kan ha kontakt med de killar jag skulle vilja samarbeta med.
Ps. Om någon "stor grabb" mot min förmodan sitter och läser det här så får den gärna pm.a
Blir lite ot, men vad är själva tanken? Pengar vill ni ju självklart tjäna, men varför skulle firmagrabbar vilja ha era kläder? Själva grejen med "huliganmärkerna" är ju att de är kända märken och inget skräp från tex hm eller er..
Citera
2014-02-24, 11:06
  #24178
Medlem
kratans avatar
http://polisen.se/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2014-02-23-1532-Brak-Stockholm/ yngre ?
Citera
2014-02-24, 15:27
  #24179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Varför har ingen tagit upp gårdagens batalj på götgatan?

Small mellan 3 BO och 4 AY med vinst för BO
Citera
2014-02-24, 15:57
  #24180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marciano
Blir lite ot, men vad är själva tanken? Pengar vill ni ju självklart tjäna, men varför skulle firmagrabbar vilja ha era kläder? Själva grejen med "huliganmärkerna" är ju att de är kända märken och inget skräp från tex hm eller er..

Ja pengar är så klart ett av målen.
Tanken där är ju att skapa ett nytt känt "huliganmärke" och då kan det så klart inte var nått skräp och det skulle jag aldrig göra annars heller.
Att kalla oss för skräp är ganska sjukt när du inte vet vad våra tankar är och hur mycket vi tänkt satsa i det här om det kommer bli av.
Jag är ganska säker på att alla märken va nya en gång i tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in