2014-02-21, 06:17
Medlem
Piss-Fittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappatillhan
Angående det sist nämnda; Han har ju åtminstone varit med och vevat och har en bra koll på scenen tillskillnad från flera andra jävla tomtar här inne. Det säger jag som bajare som kan gå i godo för pistolen.

Ditt första inlägg och du kan gå i god? Du tycker inte att det ser lite genomskinligt ut?

Säkert bara en slump....
Citera
2014-02-21, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piss-Fittan
Ditt första inlägg och du kan gå i god? Du tycker inte att det ser lite genomskinligt ut?

Säkert bara en slump....
Då skulle du må nu är det så att jag är vuxen och står för allt jag skriver/gör. Mao jag för mina egna slag och skulle ALDRIG skapa ett till konto för att boosta mig själv. Sånt får valpar hålla på med.
Citera
2014-02-21, 10:44
Medlem
Eftersom bajen negern e upp på tapeten. Så undrar jag, hur gammal e han?
Fler än jag som längtar till allsvenskan.
Citera
2014-02-21, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Eftersom bajen negern e upp på tapeten. Så undrar jag, hur gammal e han?
Fler än jag som längtar till allsvenskan.

Född 1993.

Nej det tror jag inte att du är ensam om...
Citera
2014-02-21, 13:24
Medlem
Nästa fråga, upp till vilken ålder till hör man en yngre liga?
I mina ögon så e man ej yngre om man e över 18.
Citera
2014-02-21, 17:11
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearsOfTaragon
Har du missat att alla yngrebox hamnar i kategorin "Det ryktas"? Det är således inget att gapa om. Och AIK är ju förresten dom enda som skriver om när dom förlorat, i alla fall för det mesta. Så jag förstår inte var ditt problem ligger?
Då AY besegra BO stod det om det på år för år men nu senast då de möttes och AY torska, samma nummer osv, så var det plötsligt "Det ryktas..." som var faxket det hamna i.
Citera
2014-02-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av startling
Då AY besegra BO stod det om det på år för år men nu senast då de möttes och AY torska, samma nummer osv, så var det plötsligt "Det ryktas..." som var faxket det hamna i.
Jag förstår verkligen inte ditt & pistolens problem.

Det är Aik ligisters hemsida, klart dom värderar/skryter mer om sina vinster än förluster, än om något annat lag kör över dom ? Ingen big deal, det skulle vilken firma som helst göra. I'm not a rat
Senast redigerad av Fucka 2014-02-21 kl. 18:12.
Citera
2014-02-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piss-Fittan

Säkert bara en slump....

Haha, jag har kollat denna tråd ibland och då gör det ont att läsa alla jävla luder som sitter och slänger ur sig en massa så jag kände att det var dags att göra ett inlägg.
Citera
2014-02-22, 16:34
Medlem
Tjena! jag och en polare ska starta ett nytt företag och då slog tanken oss om man inte skulle göra ett kläd-företag där man gör causal kläder.
Antar att det finns nån aktiv grabb som läser det här och då ställer jag fråga till dessa grabbar, Tror ni att en firma skulle gå med på att bli "sponsrad" med ett klädes märke för att på så sätt marknadsföra genom att ha på sig dessa kläder?
Tackar för seriösa svar och ni behöver inte tracka på att vi är skitföretagare. För jag driver redan tillräckligt stora företag för att det argumentet inte ska hålla.
Tack och bock.
Citera
2014-02-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Tjena! jag och en polare ska starta ett nytt företag och då slog tanken oss om man inte skulle göra ett kläd-företag där man gör causal kläder.
Antar att det finns nån aktiv grabb som läser det här och då ställer jag fråga till dessa grabbar, Tror ni att en firma skulle gå med på att bli "sponsrad" med ett klädes märke för att på så sätt marknadsföra genom att ha på sig dessa kläder?
Tackar för seriösa svar och ni behöver inte tracka på att vi är skitföretagare. För jag driver redan tillräckligt stora företag för att det argumentet inte ska hålla.
Tack och bock.
Haha, det vore något.
Lycka till med förhandlingarna med de olika firmorna.
Citera
2014-02-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Haha, det vore något.
Lycka till med förhandlingarna med de olika firmorna.

Ja det är ju ett litet problem, dels hur man ska få tag i dom "stora grabbarna" och sen hur man ska kunna få till ett bra avtal.
Citera
2014-02-23, 17:20
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Tack och bock.

"Casualkläder" är ju i regel kläder som håller en viss kvalitet och prisnivå. Ska ni matcha det så går det därför inte att bara sy ihop vilken skit som helst. Sedan tror jag att det blir svårt rent allmänt att väcka intresse för ett sådant märke om ni inte själva hör hemma på scenen. Vet dock att Feyenoord har eller hade ett eget "casualmärke" som hette FR, vilket stod för Feyenoord Rotterdam. Lär väl inte ha sålt så bra utanför deras egna kretsar dock...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in