2013-11-29, 11:46
Medlem
MiniCharlies avatar
Någon som vet vad som har hänt med Fittja-Tarzan? Det var år sen jag såg honom sist..
Citera
2013-11-29, 13:35
Medlem
En som brukar hänga runt alla T-bane stationer men mest kring Fridhemsplan är Jamaicasnubben som försöker kränga reggeaskivor. Han pratar väldigt monoton rastaslang och jag har aldrig sett någon köpa en skiva av honom. Han är nog inget psykfall, men definitiv ett orginal!
Citera
2013-11-29, 13:39
Medlem
KiwiUgglans avatar
Jesustanten
Citera
2013-11-30, 19:27
Medlem
Hofmanns avatar
1. Bästa någonsin är den redan omnämnde längdhopparen på Sergels torg. Minns med glädje en eftermiddag i solen som jag delade med 100-talet människor på trappan. Längdhopparen var i sitt esse med publikens stöd i ryggen... Stegade upp ansatsen och höll koll på vindriktningen. Det var vackert och glädjefyllt.

2. Mannen med bar överkropp året om. Vart tog han vägen?

3. Jesustanten. Men hon är bara läskig. En av de få människor jag är rädd för.

4. En tant som åkte pendeltåg på 90-talet. Hon pratade osammanhängande, men entusiastiskt om allt och med alla.

Ett tips är att sitta en helgdagseftermiddag på medborgarplatsen och iaktta A-lagarna och deras bravader. Jag bevittnade en gång ett gräl som slutade med att en förorättad alkis i sin bästa söndagsutstyrsel (vilken närmast kan beskrivas som en frack från Bandithagen) gav sin kvinnliga motpart rådet att tvätta sin smutsiga fitta. The Real World Medborgarplatsen.

Edit: glömde min #5.

5. Den fete burkletande finnen i mjukisbyxor och Jokerit-tisha. Han har för övrigt raggat på min fru samtidigt som han hade armen ned i en soptunna.
Senast redigerad av Hofmann 2013-11-30 kl. 19:30. Anledning: glömde en...
Citera
2013-11-30, 19:37
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=OivpDg6_8mo Visst är det original orginalet?
Citera
2013-11-30, 19:38
Medlem
original orginalet? http://www.youtube.com/watch?v=OivpDg6_8mo
Citera
2013-12-02, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Någon som sett flintisen som drar runt med en krona av olivkvist på skallen och både t-shirt och mantel med motiv av OS i Aten 2004? Sett honom flera gånger på Slussen bland annat, han brukar släpa runt på stora plastsäckar också om jag minns rätt.

Han såg jag nyligen på Hemköp Birger Jarlsgatan.
Citera
2014-02-21, 22:14
Medlem
Tisseltassels avatar
Kom att tänka på den där extremlodis-kärringen (tror hon är nämnd tidigare). På somrarna huserar hon bland annat observatorielunden. Svarthårig och grymt skitig. Det som gör att hon sticker ut är hur extremt skitig hon är. När hon kommer in i en tunnelbanevagn måste man fan gå ut även om hon är i andra änden. Det stinker verkligen avföring av henne. Finns nog ingen som är mer äcklig än henne, rent hygieniskt.

OT: Skulle ni ligga med henne för en miljard kronor?
Citera
2014-02-22, 11:04
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tisseltassel
Kom att tänka på den där extremlodis-kärringen (tror hon är nämnd tidigare). På somrarna huserar hon bland annat observatorielunden. Svarthårig och grymt skitig. Det som gör att hon sticker ut är hur extremt skitig hon är. När hon kommer in i en tunnelbanevagn måste man fan gå ut även om hon är i andra änden. Det stinker verkligen avföring av henne. Finns nog ingen som är mer äcklig än henne, rent hygieniskt.

OT: Skulle ni ligga med henne för en miljard kronor?
Nu vet jag inte vem hon är men din beskrivning är ju ganska målande. Jag skulle ligga med henne för 2 miljoner.
Citera
2014-02-22, 21:52
Medlem
BiskopWestrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Det roligaste mötet var i tunnelbanan. En till synes normal man i 40-årsåldern satt ensam vid en fönsterplats och helt plötsligt skriker han: Rasistiskt hets mot folkgrupp!!! Samtidigt som han viftat lite med en bok. Allt lugnt i några minuter. Sen skriker han igen: Sexuella trakasserier mot folkgrupp!!!

Sen var jag tvungen att kliva av. Det hade varit spännande att höra vad hans nästa drag skulle bli!
Lars Ohly ?
Citera
2014-02-22, 21:54
Medlem
BiskopWestrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Japp han har en metallpinne som han rotar i paperkorgarna efter pantflaskor som han bär i plastsäckarna.

Fick dun ont i ryggslutet?
Citera
2014-02-22, 22:01
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Nu vet jag inte vem hon är men din beskrivning är ju ganska målande. Jag skulle ligga med henne för 2 miljoner.

Med kondom...?

OnT: bara sett henne en gång men det var en synnerligen argsint kvinna på pendeltåget mot Märsta som satt och mumlade om omoral och slinkor och om hon fick syn på lite snygga unga tjejer i vagnen så kunde hon höja rösten och gaffla på om folk som knullar och bedriver hor. Riktigt ful i munnen. Normalt klädd, av någon anledning fick jag för mig att det var någon superkristen som det brustit för. Blev ju en ganska tryckt stämning på tåget kan man säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in