Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-22, 12:08
Medlem
PhilMorriss avatar
Är det någon som lirar på Antica? jag funderar på att flytta min char dit, då det verkar aktivt om man kikar på forum etc.
Citera
2014-02-22, 12:27
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
calvera atm, senare dolera

så ni ska göra moneymakers + mains, som ni sedan drar över till dolera? ere för att d e mkt mindre folk på calvera så d går snabbare o lvla, elr varför inte köra direkt på dolera? o typ när ska ni isf dra över dit.. gör nog en char där isf som ja offline tränar på ;D
Citera
2014-02-22, 12:28
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Är det någon som lirar på Antica? jag funderar på att flytta min char dit, då det verkar aktivt om man kikar på forum etc.

Jag har precis mainat en char där. Lvl 8 och tränar dist så mycket som möjligt (60 skill atm). Kommer nog spela lite då och då. Är på Celesta (non-PvP) annars.

Kan PM'a om jag börjar mer aktivt.
Citera
2014-02-22, 12:41
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Jag har precis mainat en char där. Lvl 8 och tränar dist så mycket som möjligt (60 skill atm). Kommer nog spela lite då och då. Är på Celesta (non-PvP) annars.

Kan PM'a om jag börjar mer aktivt.

Låter bra det. Vill egentligen bara till en värld där det finns åtminstone _något_ community.
Citera
2014-02-22, 13:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
så ni ska göra moneymakers + mains, som ni sedan drar över till dolera? ere för att d e mkt mindre folk på calvera så d går snabbare o lvla, elr varför inte köra direkt på dolera? o typ när ska ni isf dra över dit.. gör nog en char där isf som ja offline tränar på ;D
för alla spawns på calvera är lediga. vet faktiskt inte när vi drar över, blir väl om man kommer upp i någon fin lvl
Citera
2014-02-22, 13:23
Medlem
Mongouls avatar
En fråga: Varför är det så få av er som kör på Aurora?
Jag som inte har så mycket tid till att spela tycker dubbel exp + offline training gör att jag ändå kan njuta av spelet fullt ut.
Citera
2014-02-22, 13:27
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoul
Jag som inte har så mycket tid till att spela tycker dubbel exp + offline training gör att jag ändå kan njuta av spelet fullt ut.

Jag drog precis igång en char där, verkligen alldeles nyss. Hittade ett gammalt konto med exp/prem voucher. Känner dock ingen, men det är en aktiv server med ett community, sånt värderar jag. Så jag kör igång där. Namn? :>
Citera
2014-02-22, 13:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
många av oss har redan spelat där. finns verkligen ingenting att hämta på aurora såvida du inte är PVE. inom pvp finns det inget att hämta, alla är otroligt omogna och du kommer gå från team till team för de börjar alltid bråka om skitsaker.

sen är ledande guildsen så otroligt häftiga så de förstört nästan alla quest services, spelar ingen roll om det är för bara din guild, vet de om det kommer de vara där o spänna sina internetmuskler
Citera
2014-02-22, 14:24
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Jag drog precis igång en char där, verkligen alldeles nyss. Hittade ett gammalt konto med exp/prem voucher. Känner dock ingen, men det är en aktiv server med ett community, sånt värderar jag. Så jag kör igång där. Namn? :>

Nice! Ja det är riktigt skönt med många spelare, har kunnat ta mig upp till 40+ och fått hjälp när det behövts i lvlandet. "Deca de Ence" heter jag

Citat:
Ursprungligen postat av pozie
många av oss har redan spelat där. finns verkligen ingenting att hämta på aurora såvida du inte är PVE. inom pvp finns det inget att hämta, alla är otroligt omogna och du kommer gå från team till team för de börjar alltid bråka om skitsaker.

sen är ledande guildsen så otroligt häftiga så de förstört nästan alla quest services, spelar ingen roll om det är för bara din guild, vet de om det kommer de vara där o spänna sina internetmuskler

Ajdå det lät ju inte bra! jag har inte sett något av det än så länge, men det beror väl på att jag är såpass låglevlad att jag inte sett det än!
Citera
2014-02-22, 15:12
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Nice! Ja det är riktigt skönt med många spelare, har kunnat ta mig upp till 40+ och fått hjälp när det behövts i lvlandet. "Deca de Ence" heter jag

Ja, det är nice med lite fölk, ser jag nu i main. Är det någon på aurora som har ett plate set lr ngt? Vore ju en pärla i så fall. Namnet var Feodalherren.
Citera
2014-02-22, 15:28
Medlem
Citat:

Yes, jag o en polare lirar där, även en hel del svenskar till också. Har en 100+ mage
Citera
2014-02-22, 19:02
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanneedhelp
Yes, jag o en polare lirar där, även en hel del svenskar till också. Har en 100+ mage

Tror jag kommer ta över charen dit sen då.

Om man ska PGA med mycket cash som 135ek, var sticker man då? "money is not an issue"

och hur överlever man de långa väntetiderna på aurora _trots_ att man har premium?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in