Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-22, 19:57
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Tror jag kommer ta över charen dit sen då.

Om man ska PGA med mycket cash som 135ek, var sticker man då? "money is not an issue"

och hur överlever man de långa väntetiderna på aurora _trots_ att man har premium?

den långa väntetiden som du får efter att blivit free acc och sen prem igen är bara en gång , sen går det oftast på första, under peaken kan det ta 2-3 min
Citera
2014-02-23, 00:59
Medlem
Deathwanderers avatar
verkar vara många som blir deleted hela tiden, många på windbot forumet försvinner ^^

ibot verkar ta bort trådarna efter ett tag... :s
Citera
2014-02-23, 01:18
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
verkar vara många som blir deleted hela tiden, många på windbot forumet försvinner ^^

Nya toolen har ränsat en del på min värld i alla fall. Kolla Rubera också de senaste dagarna, över 100 pers som rykt.
Citera
2014-02-23, 01:29
Medlem
pozies avatar
Citat:

aa de har dem alltid gjort, windbot kommer antagligen göra samma sak. de gjorde han iaf under neobot tiden. är ju inte bra med för många trådar angående deletions
Citera
2014-02-23, 09:41
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, det e ju det
Citera
2014-02-23, 11:40
Medlem
PhilMorriss avatar
Fan, det slår mig att jag inte lirat druid på evigheters evigheter. Känns som att det finns en miljon nya items som en druid behöver, nya spells och gud vet vad.
Citera
2014-02-23, 12:19
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, mjo.. hur gåre för dig då? xD
Citera
2014-02-23, 12:39
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Fan, det slår mig att jag inte lirat druid på evigheters evigheter. Känns som att det finns en miljon nya items som en druid behöver, nya spells och gud vet vad.

använd wiki, sök på "druid spells" och sedan trycker du på pilen för "Levels" så får du allt från lvl 0+ liksom då äre lätt å följa vad du ska köpa å inte
Citera
2014-02-23, 12:43
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
haha, mjo.. hur gåre för dig då? xD

Haha ja du, känns så mkt enklare att lira vidare på ens paladin/knight, men det är vanlig open pvp. Typ 60 pers online i snitt. Inte så roligt. Kämpar på!

Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
använd wiki, sök på "druid spells" och sedan trycker du på pilen för "Levels" så får du allt från lvl 0+ liksom då äre lätt å följa vad du ska köpa å inte

Ja, det är det jag gör nu. Back to basics it is. Man vet ju fortfarande inte riktigt vilka man huntar med etc, vilka som är vanliga och bra att använda. Eller ens var man huntar, haha.
Citera
2014-02-23, 12:45
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Haha ja du, känns så mkt enklare att lira vidare på ens paladin/knight, men det är vanlig open pvp. Typ 60 pers online i snitt. Inte så roligt. Kämpar på!

Ja, det är det jag gör nu. Back to basics it is. Man vet ju fortfarande inte riktigt vilka man huntar med etc, vilka som är vanliga och bra att använda. Eller ens var man huntar, haha.

denna finns, för sorcs men det kvittar ju:

http://tibia.wikia.com/wiki/Sorcerer's_Hunt

ett annat tips jag alltid använder är att när du har ett ställe du vill hunta på, gå in å sök på det monstret du ska döda å kolla vad den är "weak to" om det är te.x "weak to energy" so kör du exori vis. osvosv!
Citera
2014-02-23, 16:36
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
denna finns, för sorcs men det kvittar ju:

http://tibia.wikia.com/wiki/Sorcerer's_Hunt

ett annat tips jag alltid använder är att när du har ett ställe du vill hunta på, gå in å sök på det monstret du ska döda å kolla vad den är "weak to" om det är te.x "weak to energy" so kör du exori vis. osvosv!

Tack! Ska kika där. Har ungefär 100k att tillgå, charen är level 11. Vad ska jag köpa till den nu? Är det fortfarande plate set som gäller i de tidiga levlarna eller?
Citera
2014-02-23, 17:12
Medlem
Mongouls avatar
Citat:
Ja, det är nice med lite fölk, ser jag nu i main. Är det någon på aurora som har ett plate set lr ngt? Vore ju en pärla i så fall. Namnet var Feodalherren.

Skickar när jag loggar in på en dator igen (imorgon kväll)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in